אשתו בנפרד של ד"ר ג'קי סרוב התלוננה נגדו במשטרה

ד"ר ג'קי סרוב נעצר הלילה לאחר שאשתו לורן, שחיה בנפרד ממנו, הזעיקה את המשטרה בטענה כי הוא איים על חייה ■ לפני כשנה הורשע סרוב, לשעבר מנהל חדר המיון באיכילוב, בקבלת שוחד מאסי אבוטבול

חגיגת המימונה הסתיימה בתחנת המשטרה: ד"ר ג'קי סרוב נעצר הלילה לאחר שאשתו לורן, שחיה בנפרד ממנו, הזעיקה את כוח המשטרה מכיוון שלטענתה סרוב איים על חייה.

בנוסף טענה לורן כי אישה שהתלוותה לד"ר סרוב לאירוע תקפה אותה ואף תלשה מאוזנה עגיל. המעורבים בקטטה נלקחו לתחנת המשטרה, ושם גבו מהם החוקרים עדויות.

ד"ר סרוב הורשע לפני יותר משנה בקבלת שוחד מראש ארגון הפשע אסי אבוטבול תמורת קידום הטיפול בו בבית-החולים, ונשלח ל-15 חודשי מאסר בפועל. בערעורו טען סרוב כי אכן קיבל לידיו כסף ב-3 הזדמנויות שונות, אך לטענתו לקח את הכסף משום שפחד מאבוטבול. בית המשפט החליט לפני כ-3 חודשים להמתיק את עונשו ולשלוח אותו ל-6 חודשי עבודות שירות בלבד.

לאחר המתקת העונש אמר ד"ר סרוב: "אחרי שזה נגמר, התחושה שלי הרבה יותר טובה. אחרי שנתיים של סיוט, לפחות לכלא אני לא אלך". סרוב הוסיף כי הוא אינו חושש מעבודות השירות: "עבודות שירות בבית-החולים זה משהו שאני עושה 29 שנה. אין דבר שמשמח אותי יותר מלעשות מה שאני אוהב ומקווה שאני יודע".