כמה יעלה ה"מיילסטון" של מוטורולה אותו משיקה היום סלקום?

התשובה: 2,561 שקל או 75 שקל ב-36 תשלומים ■ מדובר בטלפון חכם בעל מסך מגע בטכנולוגיית מולטי טאץ' בגודל 3.7 אינץ' ומערכת ההפעלה של גוגל - אנדרואיד

לאחר עיכובים רבים, סלקום השיקה היום את המיילסטון - מכשיר הדגל של מוטורולה. מדובר בטלפון חכם בעל מסך מגע בטכנולוגיית מולטי טאץ' בגודל 3.7 אינץ' ומערכת ההפעלה של גוגל - אנדרואיד בגרסה 2.1. מדובר במכשיר הראשון בישראל שיוצא עם הגרסה הזו של גוגל.

המיילסטון נחשב לאחד הטלפונים הטובים יותר שקיימים היום בשוק, כאשר הוא כולל מקלדת מלאה נשלפת ומסך מגע מוצלח. מעבר לזה, יש כאן התקן GPS, מצלמת 5 מגה פיקסל ודפדפן אינטרנט נוח לגלישה.

גרסה 2.1 של האנדרואיד מציעה מספר שיפורים בממשק וגם אופציה ל-9 עמודי בית (בגלגול לצדדים), כך שניתן להציב את כל האפליקציות בגישה מהירה. למכשיר יש גם אפשרות להציב ווידג'טים על המסך, כמו: מזג האוויר, שליטה ביכולות התקשורת של המכשיר, מכ"מ של סלקום המספק חיפוש נקודות עניין, נגן מוזיקה וכמובן פייסבוק ו-You Tube.

מוטורולה הכניסו למכשיר יישום בלעדי, בשם "Phone Portal", שמאפשר לגשת למאגר התוכן של המכשיר, כמו הודעות SMS ותמונות באמצעות הקשת כתובת אינטרנט שהוא מספק דרך רשת האינטרנט האלחוטית. היישום הזה בעצם פותר את הצורך לחבר פיזית את המכשיר באמצעות כבל למחשב.

"המיילסטון מושק עם פיתוח ייחודי של סלקום שכולל וידג'טים ייחודיים ואפליקציות מותאמות למערכת ההפעלה של גוגל", אומר עדי כהן, סמנכ"ל השיווק בסלקום. "מדובר בצעד נוסף בהרחבת זירת הגן הפתוח בסלולר המאפשר ללקוחותינו לעשות התאמה מלאה ואישית של האפליקציות והתכנים שלהם במכשיר הסלולר".

לדברי הרצל ארביב, מנהל מוטורולה טלפונים סלולריים, "במיילסטון מתמזגות הצורה והפונקציה ומציעות מסך רחב ברור ומבריק המאפשר גלישה מהנה ברשת באמצעות צביטה וזום, מקלדת דקיקה בתצורת סליידר המאפשרת שליחת מיילים בדחיפה עם אפשרות סנכרון למייל העסקי והאישי, ומגוון רחב של אפשרויות בידור כולל צפייה בסרטים באיכות DVD".

עלות המכשיר הינה 2,561 שקל או 75 שקל ב-36 תשלומים.

מוטורולה מיילסטון
 מוטורולה מיילסטון