הפועלים ולאומי השיקו אפליקציות iPhone להעברת כספים

הפועלים השיק שירות להעברת כסף במגע בין מכשירי iPhone ■ בנק לאומי מרחיב גם את שירות המזומן ב-SMS, המאפשר העברת כסף מחשבון הלקוח ומשיכתו על-ידי צד ג'

בנק הפועלים השיק שירות חדש להעברת כספים ללקוחותיו באמצעות נגיעת שני מכשירי iPhone זה בזה. השירות שנקרא "כיס 2 Kiss" פועל בדומה לשירות שקיים אצל חברת PayPal מחודש מארס השנה, אשר בצורה דומה מאפשר לשני טלפונים של אפל להעביר כספים אחד מהשני, באמצעות נגיעה בינהם. הטכנולוגיה מזהה את המיקום של המשתמש בעזרת ה-GPS ואת התנועה באוויר באמצעות חיישנים שקיימים בטלפון. לקוחות בנק הפועלים צריכים להתקין על המכשיר שלהם את האפליקציה של הבנק לצורך הפעולה הזו.

בנק הפועלים באייפון
 בנק הפועלים באייפון

"אנו עוקבים אחר התפתחות הבנקאות הסלולארית, במטרה לתת מענה לצרכי הלקוחות ולפתח עבורם שירותים ומוצרים רלוונטיים", אומרת לילך אשר-טופילסקי, הממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים. "בנקים וחברות נוספות בעולם עושים כיום את צעדיהם הראשונים בתחום הארנק הסלולרי ומבדיקות שערכנו עולה כי שירות העברת כספים ישירות מהמכשיר הינו אחד השירותים המבוקשים ביותר בקרב לקוחות ולכן בחרנו להשיק שירות זה כשירות הראשון תחת בשורת הארנק הסלולרי בישראל".

בנק הפועלים הוסיף גם יכולת חדשה באפליקציה שלו ב-iPhone, המאפשרת ללקוח להבין את מצב חשבונו במבט אחד וזאת באמצעות תצוגה גרפית, המראה את מצב החשבון של הלקוח באמצעות מחוונים בדומה ללוח בקרה.

בנק לאומי: מזומן ב-iPhone

בנק לאומי הודיע היום על הרחבת שירות מזומן ב-SMS, המאפשר העברת כסף מחשבון הלקוח ומשיכתו על-ידי צד ג' או באמצעות הלקוח עצמו מכל מכשיר כספומט של לאומי, באמצעות הזנת קוד במכשיר הכספומט, ללא צורך בכרטיס מגנטי.

הפעולה מתבצעת באמצעות שירות גלישה ישירה באתר האינטרנט של לאומי, והחל מהיום, גם באמצעות אפליקציית iLeumi ב-iPhone, כשלקוח המעוניין להעביר סכום כלשהו, למוטב כלשהו, ממלא את פרטי המוטב שאמור לקבל את הכסף. בסיום הפעולה נשלח למושך המיועד קוד סלולרי חד פעמי באמצעות SMS, וזה יוכל למשוך את הסכום שהוקצב בכל כספומט של לאומי. משיכת הכסף בכספומט מתבצעת באמצעות הזנת הקוד שהתקבל בטלפון הסלולרי, תאריך הלידה של המוטב והסכום שהועבר, וזאת ללא הזדהות עם כרטיס מגנטי כנהוג במכשירי הכספומט.