תושבי חוף הכרמל תומכים בפתרון האסדה של תשובה

"הרעיון להקמת המפעל על גבי אסדת ים תטיס הוא פתרון העושה צדק ביותר מבין כל החלופות שהוצעו עד כה להקמת המפעל לטיפול בגז" ■ "תשובה עושה את הבחירה הנכונה לעצמו, לחופי הכרמל ולאינטרס הציבורי והלאומי של המדינה"

בעקבות חשיפת תוכניתו של יצחק תשובה ב"גלובס" להקים את מפעל הגז על גבי אסדת ים תטיס, אומרים תושבי חוף הכרמל כי תשובה עושה את הבחירה הנכונה לעצמו, לחופי הכרמל ולאינטרס הציבורי והלאומי של המדינה.

עוד מוסיפים תושבי חוף כרמל כי הרעיון להקמת המפעל על גבי אסדת ים תטיס הוא פתרון העושה צדק ביותר מבין כל החלופות שהוצעו עד כה להקמת המפעל לטיפול בגז. אין ספק שפתרון זה הוא הסביבתי ביותר, ויותר חשוב מכך, יבטיח את אספקת הגז למשק הישראלי בהקדם האפשרי.

במטה המאבק הביעו סיפוק רב מהתוכנית של תשובה ושיגרו מכתב ליצחק תשובה ובו מברכים אותו על הכוונה והרצון לפתור את בעיית הקמת מתקן הגז.

מטה המאבק, המגובה באנשי מקצוע רבים, הודיע לתשובה כי יעמיד לרשותו כל משאב או סיוע נדרש.

נזכיר, כי הבוקר נחשפה ב"גלובס" תוכנית המגירה של יצחק תשובה לפיה תמר תחובר לים תטיס. השותפות בתגלית בודקות אם ניתן לחבר את תמר לאסדת הקידוח מרי B של ים תטיס מול אשדוד וכך לעקוף העיכובים באישור מתקן הקבלה. עוד צויין כי עלות החיבור צפויה להיות נמוכה יחסית, אך היא כרוכה בקשיים טכנולוגיים רבים ובהם גם הפרשי הלחצים המשמעותיים בין שני הקידוחים.