במגדל מתחילים לסקר את קב' עזריאלי ובוחרים מניות מומלצות

ממליצים על מניית עזריאלי בהמלצת "החזק" עם מחיר יעד של 91 שקל ■ המומלצות: אירפורט סיטי, אלוני חץ ובריטיש ישראל (בלי קשר לעסקה הנרקמת עם מליסרון)

במגדל שוקי הון מסכמים היום (ב') את הרבעון השני של השנה בענף הנדל"ן המניב ומתחילים לסקר לראשונה את קבוצת עזריאלי . האנליסט אדר עציוני מסביר כי באופן כללי, מרבית החברות הציגו תוצאות טובות עם דגש על המשך חוזקה של הפעילות בישראל.

המומלצות על פי עציוני הן אירפורט סיטי, בריטיש ישראל ואלוני חץ . בקשר לאירפורט סיטי מחזק עציוני את המלצת הקנייה לחברה ואת מחיר היעד, העומד על 23 שקל למניה, ומדגיש כי ליבת עסקי החברה כבר מזמן אינה נסמכת רק על ההחזקה בנצבא. עציוני מעריך כי מתחם האירפורט סיטי בנתב"ג עדיין מתומחר בחסר.

בנוגע לבריטיש ישראל, עציוני מציין כי גם ללא הרוח הגבית של מליסרון (אשר הציעה אתמול לרכוש 71% מהחברה בפרמיה על מחיר השוק, ה.ק.), החברה היא הרכישה המשתלמת ביותר בשוק הקניונים הישראלי ואחת המעניינות בשוק המניב. עם זאת, עציוני נוקט במשנה זהירות ומעלה את המלצתו לחברה ל-13 שקל למניה (מתחת למחיר הרכישה המיועד).

עציוני ממשיך עם אלוני חץ ומעלה את המלצתו למניית החברה ל"קנייה" עם מחיר יעד של 21 שקל למניה. עציוני מסביר כי החברה נהנית מעוגנים חזקים בשוויץ ובישראל, פיזור גלובאלי, יכולת מינוף עסקאות חדשות ותמחור נוח לעומת החברות הבנות.

כאמור, עציוני החל במסגרת הסקירה הנוכחית בסיקור מניית עזריאלי, והוא מעניק לה המלצת "החזק" במחיר יעד של 91 שקל למניה. עציוני סבור כי המניה היא עוגן חשוב בתיק הנכסים אך מאידך רמת התמחור הנוכחית אינה רחוקה מהשווי הכלכלי הנגזר ממודל ההערכת השווי.