קבוצת שלמה תקים סוכנות אופל ברומניה ב-6 מיליון אירו

הסוכנות, בבעלות משותפת עם אופל, תפעל באזור בוקרשט ■ קבוצת שלמה תחזיק ב- 85% מהבעלות על הסוכנות ■ הקבוצה לפתיחת רשת הפצה ארצית של אופל בישראל

קבוצת שלמה , שקיבלה לאחרונה מידי GM-Opel את הזיכיון לשיווק מותג אופל הודיעה היום על פתיחתה של סוכנות של אופל בניהולה בעיר בוקרשט ברומניה. הסוכנות תפעל במתכונת של בעלות משותפת כאשר קבוצת שלמה תחזיק ב- 85% מהבעלות על הסוכנות ואופל העולמית תחזיק ב-15% הנותרים.

זוהי הפעם הראשונה שאופל העולמית נכנסת לשותפות באירופה עם מפיץ מקומי (dealer). במסגרת השותפות תתחיל קבוצת שלמה את השיווק והמכירה של דגמי אופל וחלקי חילוף ברומניה וכן הפעלת מוסך מורשה של אופל ברומניה. היקף ההשקעה של החברות בסוכנות החדשה נאמד ב- 6 מיליון אירו, היא תתפרש על פני 13 אלף מ"ר ותכלול אולם תצוגה ושטח תפעולי נרחב באזור נמל התעופה של בוקרשט.

האחראי מטעם הקבוצה על ניהול הסוכנות יהיה דודי פרי, מנכ"ל ניו קופל לשעבר, שימשיך במקביל לנהל את פעילות הליסינג וההשכרה של הקבוצה ברומניה.

קבוצת שלמה מפעילה ברומניה חברת ליסינג, עוסקת במכירת מכוניות משומשות, מפעילה מוסך מרכזי ומחזיקה בזיכיון בלעדי של יצרנית הרכב צ'רי למדינה ובזיכיון למכירת סוזוקי באזור בוקרשט.

על פי הערכות ברומניה צפוי שיתוף הפעולה בין אופל לקבוצת שלמה להתרחב גם לשווקים נוספים במזרח ומרכז אירופה במתכונת של סוכנות בבעלות חלקית של היצרן.

בישראל צפויה קבוצת שלמה לפתוח בתחילת השנה הבאה אולם תצוגה ראשי ברחוב המסגר ובמקביל היא מנהלת מגעים לשכירת אולמות תצוגה ואיושם גם בחיפה ירושלים, באר-שבע ועוד.