חשד: עובד פלאפון הונה לקוחות במאות אלפי שקלים

לפי החשד, העובד חייב לקוחות בהזמנת מוצרים ושירותים, וכשהם כשפנו לברר את פשר החיוב הוא הודיע להם כי יזוכו בחשבונית הבאה, אך בפועל הזיכוי נעשה לחשבונו של אותו עובד

‎‎עובד פלאפון חשוד בהונאת לקוחות של החברה במאות אלפי שקלים.‏ לפי החשד, העובד חייב לקוחות בהזמנה של מוצרים ושירותים במאות אלפי שקלים, וכשהם כשפנו לברר את פשר החיוב, הוא הודיע להם כי הם יזוכו בחשבונית הבאה.

לפי החשד, העובד ביקש את מספר החשבון כדי לזכות כביכול את הלקוחות הנפגעים, ואולם בפועל התברר כי הזיכוי נעשה לחשבונו של אותו עובד.

הלקוחות שנפגעו מתרגיל העוקץ פנו לחברה בדרישה לזיכוי מיידי, אולם הובהר להם כי יצטרכו להגיש תלונה במשטרה, כדי לוודא כי לא שיתפו פעולה עם העובד החשוד.

‏מפלאפון נמסר בתגובה: "מדובר בחשד להונאה שהתגלתה לפני מספר שבועות על-ידי מערכות הבקרה של החברה. מאחר שהנושא נמצא בחקירת משטרה לא נוכל להרחיב, אך יודגש כי כל הלקוחות הופנו להגשת תלונה במשטרה, ולאחר חקירת כל מקרה לגופו, יזוכו הלקוחות בהתאם לממצאי החקירה".

עו"ד שרון נהרי, המייצג את עובד החברה, מסר בתגובה: "הפרטים אשר נמסרו על-ידי חברת פלאפון מסולפים. אין מדובר בהונאה. עובד החברה רכש את המחשבים באופן חוקי, החזיר את הכסף בגין הרכישות מדי חודש, ועודנו מחזיר".