פייסבוק על iPad

בהיעדר אפליקציה רשמית של פייסבוק, חברות אחרות מציעות אפליקציות ייעודיות

1. אנונימי אך אינטימי

ההצלחה של האתרים החברתיים ובראשם פייסבוק, נשענת על הצורך של גולשים לשתף חברים בחוויות אישיות. אולם ככל שמשתמשים צוברים יותר חברים, הסטטוסים נוטים להפוך להיות פחות אישיים וחושפניים. פלטפורמה חדשה - Facto.me מציעה לגולשים שירות שיתופי חדש, המאפשר להם לשתף גולשים בדברים שהם נוטים לשמור לעצמם או שאף אחד לא יודע עליהם. לאחר הרשמה קצרה, גולשים יכולים להזין בתיבת הסטטוס פרט אישי על עצמם ולשתף אותו בקלות עם גולשים שהם אינם מכירים, שיכולים להגיב עליו או לציין אם הם מסכימים או לא.

2. פייסבוק על ה-iPad

פייסבוק עדיין לא השיקה אפליקציית iPad רשמית, אך חברות אחרות מנסות להיכנס לוואקום הזה ולהציע אפליקציות ייעודיות, המאפשרות ליהנות ממגוון הפיצ'רים שפייסבוק מציעה למשתמש.

אחת מהן היא אפליקציית Facepad, הניתנת להורדה בחנות האייטיונז. אפליקציית Facepad מאפשרת למשתמשים לקרוא את זרם ההודעות שלהם בפייסבוק בקלות. בכל פעם שהם לוחצים על לינק לתוכן שחברים שלהם שיתפו, או על עמוד פרופיל של משתמש אחר, נפתחת חלונית צד שמאפשרת לסרוק את התוכן מבלי לעזוב את המקום שבו הם נמצאים בפייסבוק, ואף לפתוח כמה לשוניות בו-זמנית.

בעתיד מתכננים היזמים לשלב באפליקציה גם פלטפורמת גיימינג שתאפשר למשתמשים לשחק עם החברים שלהם בפייסבוק, באמצעות פייסבוק קונקט.

גם Friendly, מציעה אפליקציית פייסבוק ייעודית, הכוללת בתוכה גם את יכולות הצ'אט של פייסבוק. שתי האפליקציות מוצעות למשתמש בחינם.

3. בא לי גם אפליקציה

טרנד הרכישות הקבוצתיות מגיע גם למכשירי הסלולר. אתר הרכישות הקבוצתיות הישראלי באליגם השיק בשבוע שעבר אפליקציית אייפון ייעודית. האפליקציה מוצעת להורדה בחינם והיא מאפשרת למשתמשים לצפות ולרכוש ישירות מהטלפון הסלולרי דילים המוצעים בהנחות של עשרות אחוזים, וכן לממש את ההטבה באמצעות הסלולרי. בחודשים הקרובים יתווסף פיצ'ר מבוסס מיקום, שיאפשר לאתר הנחות בבתי עסק הנמצאים באזור הפיזי של המשתמש.

4. נענע10 באייפון

באיחור גדול, גם פורטל נענע10 משיק אפליקציית אייפון. האפליקציה החדשה כוללת גישה מלאה לכל תוכניות ערוץ 10 ב-VOD, בהן תוכניות מלאות של "היפה והחנון", "הצינור" ו"גיא פינס", לצד גישה לתוכני האתר, בהם ערוץ מחשבים, חדשות ובידור. את האפליקציה פיתחה חברת Netwise והיא ניתנת להורדה בחינם.