תביעת אמנון בן-עמי נגד א.ג.מ תפן נדחתה בשל הקפאת הליכים

ביהמ"ש הוציא צו להתליית ההליכים המשפטיים נגד החברה, מכיוון שהיא נמצאת בהקפאת הליכים ■ לפיכך, התביעה בסך 1.2 מיליון שקל שהגיש נגדה בעלי החברה לשעבר - נדחתה

לבקשתה של חברת א.ג.מ תפן, הוציאה אתמול (ב') נשיאת בית המשפט המחוזי בחיפה, בלהה גילאור, צו להתליית ההליכים המשפטיים נגדה, מכיוון שהיא נמצאת בהקפאת הליכים.

משמעות ההחלטה היא כי התביעה בסך כ-1.2 מיליון שקל שהגיש בעלי החברה לשעבר, אמנון בן-עמי, נגד א.ג.מ בבית הדין האזורי לעבודה בחיפה, בטענה כי נפלו טעויות בדרך החישוב של פדיון החופשה שלו - נדחתה.

"בן-עמי חתם על הסדר פרישה הכולל את אישורו המפורש שקיבל את כל המגיע לו ומוצו זכויותיו במסגרת הליך הסדר הנושים, ועל כן אין להתיר לו להגיש תביעה לתיק הפירוק או לנאמן, כדוגמת תביעתו בבית הדין האזורי לעבודה", קבעה הנשיאה גילאור.

במהלך שנת 2008 נקלעה א.ג.ם להקפאת הליכים, וכשנה לאחר מכן עברה הבעלות בחברה מידי בן-עמי ואלרון פיתוח עסקי לידי ישאל מקבוצת קמן של איש העסקים רוני אלרואי.

א.ג.ם, המתמחה באספקת שירותי ייצור, הרכבה ואינטגרציה של מוצרים בענף המתכת, בעיקר עבור לקוחות בענף הטכנולוגיה, יוצגה בידי עו"ד פז רימר ממשרד רימר ארנון ושות'.