עומק אינטראקטיב השלימה גיוס שני וצירפה מנהלים חדשים

סכום ההשקעה וזהות המשקיעים לא פורסמו, אולם ההערכה היא כי מדובר בכמה מיליוני דולרים ■ הטכנולוגיה של החברה מבוססת על מצלמת עומק (תלת-ממד)

הסטארט-אפ הישראלי Omek Interactive השלים סבב גיוס שני מקבוצת משקיעים פרטיים. סכום ההשקעה וזהות המשקיעים לא פורסמו, אולם ההערכה היא כי מדובר בכמה מיליוני דולרים.

על-פי IVC, החברה גייסה לפני הסיבוב הנוכחי 3.3 מיליון דולר מ-ff Asset, קרן הון סיכון לחברות עובריות, וממשקיעים נוספים. ההון שגויס משמש להעסקת שני מנהלים חדשים ולהמשך פיתוח המוצר.

ג'נין קוטלירוף, מנכ"לית החברה, בעבר מנכ"לית IDT גלובל ישראל ומייסדת Net2Phone, ובעלה ד"ר גרשום קוטלירוף, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה, הקימו את עומק אינטראקטיב ב-2007.

הטכנולוגיה של החברה מבוססת על מצלמת עומק (תלת-ממד) שיודעת לתרגם את תנועות הגוף לתנועות תלת-ממד של דמות השחקן (אוואטר) על המסך. המשתמש יכול לשלוט בכל הפעולות שהוא מבצע במשחק או באפליקציה באמצעות תנועות הגוף שלו בלבד וללא שלט או מקלדת. לדוגמה, ניתן לשחק כדורגל באמצעות הרגליים בלבד, לפתוח תיקיות באמצעות תנועות הידיים, ואפילו למדוד בגדים באופן וירטואלי כפי שהיינו עושים זאת במציאות.

שני מנהלים חדשים

"זיהוי מחוות תנועה ושליטה משנים חלק מהמוצרים היותר משמעותיים בחברה שלנו, כגון טלוויזיות, קונסולות משחקים ומחשבים אישיים", אמרה ג'נין קוטלירוף. "ליכולת להבין ולפרש את התנועות של הגוף האנושי בתלת-ממד יש השלכות גדולות עבור ענף הבידור, הרפואה, הכושר הגופני וגם תעשיית הרכב".

בעקבות הגיוס יתווספו לחברה שני מנהלים חדשים. ג'ונתן אפשטיין, לשעבר מנכ"ל חברת הפרסום בגיימינג Double Fusion וממייסדי אתר המשחקים Gamespot, שמונה לתפקיד נשיא החברה; וג'ון גרנדה, בכיר לשעבר בחטיבת המשחקים של מיקרוסופט, שיכהן כסמנכ"ל בכיר בחברה.

עומק מתחרה בין היתר בחברת הסטארט-אפ הישראלית פריימסנס, שהטכנולוגיה שלה נמצאת בתוסף התנועה החדש של מיקרוסופט, קינקט, המתחבר לקונסולת XBOX.

בכנס האלקטרוניקה CES, שנערך החודש בלאס וגאס, הודיעה עומק אינטראקטיב כי היא חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם יצרנית האלקטרוניקה פנסוניק, שתשתמש בטכנולוגיה בשלטי חוצות דינמיים או בנקודות מכירה במטרה להציע לעוברים ולשבים חוויית פרסום ושיווק אינטראקטיבית.

עומק אינטראקטיב

תחום פעילות: טכנולוגיית תלת-ממד לזיהוי מחוות

יזמים: ג'נין וד"ר גרשום קוטלירוף

גיוסים: מיליוני דולרים בודדים

משקיעים: ff Asset ומשקיעים פרטיים

מספר עובדים: 35

מיקום: בית שמש, טוקיו, סן פרנסיסקו וסיאטל

מקור: IVC-Online