מלאנוקס היכתה התחזיות: רווח של 7.7 מיליון דולר ברבעון

החברה דיווחה על הכנסות ברבעון של כ-40.7 מיליון דולר לעומת צפי אנליסטים ל-39.8 מיליון דולר ■ רווח של 21 סנט למניה לעומת צפי ל-17 סנט

חברת מלאנוקס , הפועלת בתחום של פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון, דיווחה הבוקר (ה') על תוצאותיה ברבעון הרביעי ובשנת 2010 כולה.

החברה דיווחה על הכנסות ברבעון של כ-40.7 מיליון דולר עפ"י US GAAP, עליה של 7.7% בהשוואה להכנסות בסך 37.8 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2010, ועלייה של 14.5% בהשוואה להכנסות בסך 35.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2009. צפי האנליסטים עמד על כ-39.8 מיליון דולר.

בשנה כולה הסתכמו הכנסות החברה ב-154.6 מיליון דולר, עלייה של 33.3% לעומת הכנסות של 116.0 מיליון דולר ב- 2009.

שיעור הרווח הגולמי ברבעון עמד על 71.8%, לעומת 73.9% ברבעון השלישי של 2010 ו-75.6% ברבעון הרביעי של 2009. שיעור הרווח הגולמי ב-2010 כולה עמד על 73.8% לעומת 75.3% ב-2009.

ההפסד הנקי עפ"י US GAAP ברבעון הרביעי של 2010 היה 500 אלף דולר או הפסד מדולל למניה של 2 סנט, בהשוואה לרווח נקי של 3.5 מיליון דולר או רווח מדולל למניה של 10 סנט ברבעון השלישי של 2010 ורווח נקי של 4.3 מיליון דולר או רווח מדולל למניה של 12 סנט ברבעון הרביעי של 2009.

רווח של 7.7 מיליון דולר ברבעון

תוצאות הרבעון הרביעי של 2010 כוללות הפחתה של 500 אלף דולר בגין השקעה בחברה פרטית. הרווח הנקי שאינו עפ"י US GAAP הסתכם ברבעון ב-7.7 מיליון דולר, 21 סנט למניה, בהשוואה ל-8.1 מיליון דולר, 22 סנט למניה, ברבעון השלישי של 2010 ו-9.9 מיליון דולר, 28 סנט למניה, ברבעון הרביעי של 2009.

הרווח הנקי עפ"י GAAP ב-2010 כולה הסתכם ב-13.5 מיליון דולר, 38 סנט למניה, בהשוואה ל-12.9 מיליון דולר, 39 סנט למניה, ב-2009. הרווח הנקי שלא עפ"י US GAAP ב-2010 הסתכם ב-36.7 מיליון דולר, 99 סנט למניה, בהשוואה ל-28.7 מיליון דולר, 81 סנט למניה, ב-2009.

יתרת המזומנים וההשקעות של מלאנוקס עלתה בסוף השנה ל-253.3 מיליון דולר. תזרים מזומנים שנבע מפעילות שוטפת הסתכם ב-10.1 מיליון דולר ברבעון הרביעי ו-41.2 מיליון דולר ב-2010.

"אנחנו שבעי רצון מהכנסות הרבעון הרביעי ושנת 2010", אמר איל וולדמן, יו"ר נשיא ומנכ"ל מלאנוקס. "מתאמי החברה והמתגים שיושקו בקרוב ימשיכו להגדיל את ביצועי האינפיניבנד והאית'רנט שלנו ויחזקו מעמדנו כמובילי שוק. אנו מאמינים כי השקת המוצרים החדשים הללו, בנוסף לרכישה העומדת להתרחש של חברת וולטייר בעלת הניסיון העשיר בתוכנה ומתגים, יניעו ויגדילו את ההזדמנויות העסקיות שלנו בשווקים בשנה הקרובה. אנו ממשיכים לראות חדירה גוברת לשווקי ה-Web 2.0 והאחסון עם מוצרי האינפיניבנד והאית'רנט שלנו".