טמבור מסכמת את 2010 עם עלייה במכירות וברווח הנקי

הרווח הנקי הסתכם ב-2010 בכ-35 מיליון שקל ■ מפעל צבעי הדפוס הועבר לאשקלון

חברת טמבור הציגה הבוקר (ג') את ביצועיה הכספיים ברבעון האחרון של 2010, שבו חלה עלייה של 25% בהיקף המכירות ועליה של כ-60% ברווח הנקי. אשתקד, כך עולה מנתוני טמבור, הסתכם הרווח הנקי של החברה בכ-35 מיליון שקל, ומכירותיה גדלו ב-19.5%.

מנתוני החברה עולה כי ב-2010 הסתכמו מכירותיה בכ-684 מיליון שקל, מהם 446 מיליון שקל מפעילות בתחום הצבע. כך רשמה החברה עלייה של 153% במכירת מוצרי גבס לענף הבנייה. זאת, בין השאר, מאז הרחבת הייצור בתחום עם פתיחת מפעל הגבס שלה בעכו.

מנכ"ל טמבור, מיכאל דיין, התייחס היום לביצועי החברה ב-2010: "חיזקנו את סל המוצרים בצבע ובחומרי הבנייה ופתחנו ברבעון הראשון של 2010 את מפעל הלוחות והבלוקים מגבס המתקדם בישראל. חרף התחרות העזה בתחום, טמבור הצליחה בתקופה קצרה לבסס אחיזה משמעותית בשוק הגבס, וכך לייצר ולשווק סדרת מוצרים שהתקבלו באופן טוב מאוד בשוק המקצועי".

לדברי דיין, לאורך 2010 המשיכה טמבור בהשקה של מגוון מוצרים חדשים בתחום הצבע והבנייה, ואיתם גם אבקות בנייה מתקדמות, מוצרי איטום ובידוד, תקרות אקוסטיות ועוד.

כך, החברה דיווחה כי במסגרת מגמה לאחד אתרי ייצור, היא השלימה את העברת מפעל צבעי הדפוס שלה לאתר הייצור של מפעל שרפון באשקלון. מהלך זה, כך סבורים בחברה, יאפשר לה לשפר את יעילותה התפעולית ולחדש את סל המוצרים שלה כדי שתוכל לספק מענה הולם לאתגרים עתידיים.

טמבור נמצאת בשליטת גרנית , חברת החזקות החולשת גם על החברות סונול, סופר-גז ו-GES. גרנית עצמה נמצאת בשליטת קנית השלום של דוד עזריאלי, המחזיק ב-60.7% ממנה.