משרד התקשורת ישדר גירסה מקוצרת של הקמפיין עם רון קופמן

הקמפיין, שנועד להגביר את מודעות הציבור לרפורמות הצרכניות שמקדם משרד התקשורת, עורר תגובות בקרב חברות הסלולר - שככל הנראה פנו למשרד בבקשה לעדן אותו

הלחץ של חברות הסלולר עשה את שלו? משרד התקשורת ישנה את הגירסה של הקמפיין בכיכובו של רון קופמן, שנועד להגביר את מודעות הצרכנים לכלים שיש בידיהם מול חברות הסלולר.

הקמפיין, שהיה בסגנון אגרסיבי למדי ועלה בהיקף כספי של 3 מיליון שקל בטלוויזיה, באינטרנט וברדיו, עורר תגובות בקרב חברות הסלולר, שככל הנראה פנו למשרד התקשורת בבקשה לעדן אותו.

ממשרד התקשורת נמסר בתגובה כי "כמקובל, מלכתחילה הוכנסו לקמפיין מספר גירסאות, חלקן ארוכות וחלקן קצרות, שאותן הננו מעלים לשידור.

"נבהיר כי הקמפיין הוא היתולי בלבד, ונועד להגביר את מודעות הציבור לרפורמות הצרכניות שמקדם לטובתו משרד התקשורת".