מחשב נייד מבית אסוס - מהיר, חזק ודק

דגם ה-U35JC הוא לא מחשב קל במיוחד (1.9 ק"ג), אבל כפיצוי הוא מגיע עם סוללה של 8 תאים שמספקת זמן סוללה ארוך ■ ביצועים מוצלחים גם מבחינת מהירות ונוחות עבודה

חברת אסוס מצליחה לבסס באופן קבוע את מעמדה בתחום המחשבים הניידים בישראל, אחד הדגמים האחרונים שלה שיצאו כאן הוא ה-U35JC.

עיצוב: ההשראה של מחשבי המקבוק של אפל לא פסחה על אסוס. הדגם שבדקנו מגיע במראה שחור נקי, כאשר המקלדת בנויה כיחידה אחת שלמה, ללא מרווחים מיותרים בין הכפתורים לחלק התחתון של המחשב. רק חבל שבאסוס לא הוסיפו גם תאורה אחורית למקלדת. מעבר לזה, גם משטח העכבר מאפשר יכולות מגע, כמו נגיעה עם שלוש אצבעות בשביל הכפתור הימני של העכבר או גלגול העמוד למעלה ולמטה עם שתי אצבעות.

ממשק: ווינדוס 7 בגרסת ההום פרימיום של מיקרוסופט, כולל גם את גרסת ה-Starter של אופיס, המכילה בתוכה וורד ואקסל (עם פחות יכולות מהגרסה המלאה). יש כאן גם ממשק גראפי של אסוס להגדרות מערכת שאליהן ניתן לגשת בצורה יותר קלה. כמו כן, אסוס שילבה במחשב מערכת הפעלה משנית - Express Gate, המסוגלת לעלות בתוך שניות בודדות באמצעות כפתור ייעודי ולאפשר גישה לאינטרנט, נגן מוזיקה ותמונות. הבעיה במערכת הזו שהיא מציגה עברית בדפדפן שלה, אבל אי אפשר להקליד איתה עברית.

סוללה: ה-U35JC הוא לא מחשב קל במיוחד, הוא שוקל 1.9 ק"ג, אבל כפיצוי הוא מגיע עם סוללה של 8 תאים שתספיק לכם ליום עבודה שלם ברוב המקרים, כאשר אתם מסתובבים מחוץ למשרד. עם חיבור לאינטרנט אלחוטי בהגדרות מיטביות הבטרייה אמורה להחזיק כאן כ-5 שעות. במצב חסכון ועם חיבור ל-WiFi, הסוולה תחזיק יותר משבע שעות.

חומרה: המסך בגודל 13.3 אינץ' בטכנולוגיית LED התומכת בתקן HD (יש גם כניסת HDMI). למרות שהמסך מציע יכולות טובות הוא עדיין לא מגיע לרמה של המסכים במחשבי סוני, כאשר בחברה היו צריכים להשקיע קצת יותר בחדות הצבעים. הרמקולים כאן מציעים ביצועים טובים, שיאפשרו האזנה לסאונד של סרטים בצורה מוצלחת.

המעבד הוא i5 של אינטל במהירות של 2.53 ג'יגה הרץ עם זיכרון של 4 ג'יגה, הכרטיס הגראפי הוא של NVIDIA מסוג GeForce 310M ונפח האחסון בכונן הקשיח הוא 500 ג'יגה.

בשורה התחתונה: שילוב טוב של זמן סוללה ארוך, ביצועים מוצלחים מבחינת מהירות ונוחות עבודה.

מחיר: 4,800 שקל.

ציון: 9.

הייטק אסוס ASUS
 הייטק אסוס ASUS