שרון פנאן: "כבודו של מוני נרמס בקיצוניות ע"י מכבי ת"א"

אלמנתו של מוני פנאן תובעת 2.5 מיליון שקל ממכבי ת"א ■ טוענת כי מכבי חייבת לבעלה פיצויי פיטורים בסך כ-626 אלף שקל, כיוון שהוא לא התפטר מרצונו מהקבוצה אלא אולץ להתפטר

‎הסכסוך בין אלמנתו של מוני פנאן ז"ל לבין מועדון הכדורסל של מכבי תל-אביב נמשך. כזכור, פנאן, המנהל המיתולוגי של מכבי תל-אביב, הסתבך בחובות ולפני כשנה וחצי שם קץ לחייו.

בתביעה שהגישה באמצעות עורכי הדין רמי קוגן ואוהד הראל מבקשת שרון פנאן, אלמנתו של מוני פנאן, מבית הדין האזורי לעבודה בתל-אביב, כי יקבע כי מכבי נותרה חייבת לה 2.5 מיליון שקל. זאת, בגין זכויות שונות שלא שולמו לבעלה המנוח בתקופת עבודתו ארוכת השנים במועדון.

בין היתר כותבת פנאן בתביעתה כי מכבי תל-אביב חייבת לבעלה פיצויי פיטורים בסך של כ-626 אלף שקל, בטענה כי פנאן לא התפטר מרצונו מהקבוצה, אלא אולץ להתפטר.

"כבודו של מוני נרמס בקיצוניות מופגנת וחסרת צלם אנוש על-ידי מכבי תל-אביב. חבריו להנהלה התעלמו ממנו כליל ובבת-אחת שכחו את שנותיו הרבות המועדון. כל פעילותו המסורה, האהבה הגדולה בחייו, נלקחה ממנו במחי-יד על-ידי קברניטי מכבי תל-אביב", כותבת פנאן בתביעתה, ומציינת כי במכתב ההתאבדות שהשאיר לאחר מותו, כתב בעלה המנוח: "מכבי הרסו לי את החיים, ורק בגלל מכבי הגעתי לאן שהגעתי".

לדברי האלמנה, דברים אלה מחזקים את הטענה כי פנאן לא התפטר מרצונו מהעבודה במכבי תל-אביב, אלא אולץ לעשות כן.

בנוסף תובעת פנאן ממכבי דמי הבראה, פדיון חופשה וכן הפרשי שכר בסך כ-1.8 מיליון שקל, שלדבריה זכאי היה פנאן לקבל ממכבי במהלך שנות עבודתו.

לדברי שרון פנאן, את חישוב הפרשי השכר היא עשתה בהתבסס על שכרו של המנהל הנוכחי של מכבי, גור שלף, שלדבריה מרוויח 116 אלף דולר בשנה.

ממכבי תל-אביב סירבו להגיב לדברים.