בזמן שעיני כל העולם נשואות אל האירוע של השנה, התפנו מספר מאות אנשים לאירוע אחר. יום שישי בבוקר, גן הוורדים, אולם אירועים במחלף ראשונים שליד ראשון לציון שהוסב ליום אחד לאולם הגרלות. זוג יזמים אלמונים, פליקס והבה ואריה אלמוזלינו, מתכננים להסב בניין משרדים ישן בראשל"צ לבניין מגורים וערכו "יום שיווק" בסגנון ה"בליץ" של גינדי

זוגות, זוגות הם נכנסים, מתרגשים לקראת ההגרלה הגדולה. הגינדים, בא נאמר עשו את זה כבר מזמן, ועם הרבה יותר סטייל. אבל השיטה היא אותה שיטה. שיווק אגרסיבי של דירות, תוך ניצול מרבי של ההיסטריה סביב מחירי הנדל"ן, שנותנים לפי שעה תשואה גבוהה בהרבה מכל אפיק אחר.

"תחושה נפלאה, מקווה שנזכה בדירה וכמו שנרצה", אומר אחד המשתתפים. "תראה, אני לא ממש בטוח שהזכייה זה כאילו זכיתי באיזה לוטו, למרות שנבחרתי בין הראשונים פה בהגרלה", אומר אחר.

60 דירות במחירים של 800 אלף עד 1.2 מיליון שקל והכל כפי שנאמר, בהגרלה. מיקום הפרויקט, אגב, הוא בניין משרדים ישן במזרח ראשון לציון שננטש כבר לפני 14 שנה ורק לאחרונה קיבל את האישורים הדרושים להפיכתו לבניין מגורים. לקונים זה לא מפריע. הם גם לא מתרגשים מההתערבות של פישר בתמהיל החזרי המשכנתא.

"עדיין עם כל המהלכים של נגיד בנק ישראל, של כל המשכנתאות והקשיים, זה עדיין נראה לי כאפיק השקעה די מעניין. הרבה יותר מעניין מלשים את הכסף בבנק", אומר אחד המשתתפים.

"אני אעמוד בכל. פישר קטן עלי", אומר משתתף אחר.