מצנע מבקש הזדמנות נוספת: מתמודד על ראשות העבודה

בסקר שפורסם בסוף השבוע, היה מצנע היחיד מבין המתמודדים שזכה למספר דו ספרתי של מנדטים - 17 במספר

יו"ר מפלגת העבודה לשעבר עמרם מצנע הודיע הבוקר (ד') על התמודדותו בשנית על ראשות המפלגה. בכך מצטרף מצנע לחברי הכנסת בוזי' הרצוג, עמיר פרץ ושלי יחימוביץ', שכבר הצהירו על מועמדותם וכן ליו"ר מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט ולאיש ההי טק, אראל מרגלית.

"לאחר עזיבתי את הכנסת ב-2005 הקדשתי את חמש השנים האחרונות לפעילות בחזית החברתית ובפריפריה. היום אני שב ומבקש את אמון חברי מפלגת העבודה. אני עושה זאת, כי המציאות במדינת ישראל ובחברה הישראלית לא מאפשרת לשבת ולהתבונן מהצד. כל מי שמאמין במדינה, חייב להתגייס לפעולה ואני החלטתי להתגייס", הסביר היום מצנע במייל שהפיץ לפעיליו.

"אני מתמודד על הנהגת מפלגת העבודה, מתוך אמונה בתנועת העבודה ובערכיה. תנועה שלקחה חלק מרכזי בהקמת המדינה ואשר גם היום יש לה את היכולת להתחדש ולחזור להשפיע על מדינת ישראל ועל דרכה", הוסיף.

"אני משוכנע ביכולתי לחדש את האמון של הציבור במפלגת העבודה ולהציג בפני הבוחר אלטרנטיבה רעיונית וערכית. אני קורא לאזרחי מדינת ישראל הרוצים להשפיע על בחירתי ליו"ר מפלגת העבודה להתפקד למפלגה ולתת בי את אמונם".

לפי שעה מנבאים הסקרים למצנע את הסיכוי הגדול ביותר לעמוד בראשות המפלגה. בסקר שפורסם בסוף השבוע, היה מצנע היחיד מבין המתמודדים שזכה למספר דו ספרתי של מנדטים (17). במפלגה מאמינים שהצהרתו של מצנע מחר בבוקר תביא לגל של מתפקדים חדשים שנטשו את המפלגה בשנים האחרונות.