הצצה למתחם בו מקים בן דב אחוזה בכפר שמריהו

5 חלקות של דונם אחד שאוחדו לשטח ענק, באחד המגרשים המבוקשים בכפר שמריהו ■ כביש שנסלל במיוחד יקיף את האחוזה, ולא תאמינו כמה זמן לוקח לחצות את השטח בנסיעה ■ וכל זאת בזמן שבן דב מבקש ממחזיקי האג"ח של טאו הסדר חוב עם "תספורת" של עד 60%

את האחוזה שמתכנן להקים אילן בן דב בכפר שמריהו, בימים של קשיים פיננסיים בחברה הציבורית טאו שבשליטתו, קשה יהיה לפספס. בווידיאו שלפניכם מוצג השטח העצום במרכזו של כפר שמריהו, 5 חלקות של דונם אחד שאוחדו למגרש גדול אחד.

מדובר באחד המגרשים היקרים והמבוקשים בכפר שמריהו. השטח הזה שפונה מצידו האחד לרחוב הזורע היוקרתי היה עד לפני כמה שנים חלק מבית הספר האמריקני ששכן ביישוב וממוקם ממש בטבורו של הכפר, פסיעה מבריכת השחייה ומרכז הספורט שביישוב.

כביש שנסלל במיוחד יקיף את האחוזה, ולא תאמינו כמה זמן לוקח לחצות את השטח בנסיעה.

בן דב רכש את הקרקע הזו לפני כשנה בסכום שנאמד בכ-50 מיליון שקל. עלות בנייתו של הבית, שאמור להיבנות על שטח של קרוב ל-1,200 מ"ר, בתוספת מרתף ענק בשטח של 800 מ"ר ובריכת שחייה בשטח של 100 מ"ר, מוערכת בכ-25 מיליון שקל. שוויו של הבית לאחר הבנייה מוערך בכ-90 מיליון שקל.

בשנה האחרונה פורסם שבן דב, המתגורר בשכונת אפקה בת"א, מחזיק בין השאר גם שלוש דירות במגדל מנהטן המפואר שבפארק צמרת, בינהן גם דירת פנטהאוז ששווייה נאמד בכ-17 מיליון שקל והיא מושכרת כיום לפי שכר דירה של כ-36 אלף שקל בחודש.