סלע קפיטל הכפילה ההכנסות; 284% זינוק ברווח הנקי

שמואל סלבין, יו"ר סלע קפיטל: "המשבר בשוק הנדל"ן לא משפיע כרגע על שוק ההשכרה למשרדים" ■ הקרן הציגה הכנסות של 15 מיליון שקל ורווח של 5 מיליון שקל

קרן הריט סלע קפיטל , המשקיעה במקרקעין ובנדל"ן מניב, פרסמה היום (ה') את תוצאותיה הפיננסיות לרבעון השני של השנה. הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו בכ-15 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות של 7.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי זינק ל-5 מיליון שקל לעומת 1.3 מיליון שקל ברבעון השני ב-2010, עלייה חדה של 284%.

כחלק ממדיניות החברה אישר דירקטוריון סלע קפיטל חלוקת דיבידנד בהיקף של 5.5 מיליון שקל לבעלי המניות. נציין כי על פי חוק מחוייבת קרן ריט בחלוקת 90% מסך הרווח השנתי שלה כדיבידנד לבעלי מניותיה, בעוד סלע קפיטל קיבלה החלטה לחלק 100% מרווחיה הראויים לחלוקה כדיבידנד, מדי רבעון.

נכון ל-30 ביוני 2011, שווי נכסי הקרן בישראל הסתכמו בכ-673 מיליון שקל, לעומת שווי של 452 מיליון שקל בסיום שנת 2010. שיעור התפוסה הממוצע בכלל הנכסים עומד על 93%.

"המשבר המתפתח בשוק הנדל"ן למגורים לא משפיע כרגע על שוק ההשכרה למשרדים", התייחס לנתונים שמואל סלבין, יו"ר קרן הריט סלע קפיטל. "במחצית הראשונה של השנה חווינו ביקושים ערים לשטחי משרדים ולשטחי מסחר ותעשייה. שלושת הנכסים שרכשנו במהלך החודשים האחרונים בירושלים ובראש העין יחד עם העסקאות שביצענו ביבנה ונתניה מוספים רבות לפורטפוליו הנכסים של החברה ".

"קרן הריט סלע קפיטל העניקה בחצי השנה תשואת דיבידנד של 4.5% וזאת עם רמת מינוף נמוכה מאוד", אמר גדי אליקם, מנכ"ל החברה. "הנכסים האטרקטיביים של החברה יחד עם איתנותה הפיננסית עזרו לנו לסכם מחצית מוצלחת בה המשכנו את מגמת הצמיחה שלנו.אנו פועלים כל הזמן לאתר ולהגדיל את מצבת הנכסים האכותיים לטובת בעלי המניות".