צפו בחתונה הנוצצת: שרי אריסון מחתנת את בנה ג'ייסון

שוב חוות רונית, שוב אירוע רב-משתתפים ושוב מפגינים חברתיים מקבלים את פני המוזמנים ■ ובכל זאת, מה היה שונה בחתונה של ג'ייסון אריסון לעומת 2 חתונות הטייקונים של השבועות האחרונים?

תחת אבטחה כבדה התקיימה אמש (ג') בחוות רונית חתונתם של ג'ייסון אריסון, בנה הבכור של שרי אריסון, ובכירת ליבו ליטל אלקון. כ-1,000 מוזמנים הגיעו לאירוע, פחות משבוע לאחר חתונת בתו של נוחי דנקנר, רונה, בדיוק באותו מקום. כמו בחתונת דנקנר, גם בחתונת אריסון חיכה קומץ מפגינים חברתיים שהניפו שלטים וקראו קריאות נגד הטייקונים.

רק לפני כשלושה חודשים חיתן טייקון אחר, יצחק תשובה, את בנו הבכור אלעד, וקשה שלא לערוך השוואה בין שלוש חתונות הטייקונים. בעוד חתונת בנו של תשובה התאפיינה בקרנבל צועני ססגוני, כשתשובה יוצא אל ההמונים ולוחץ ידיים, את שרי לא רק שלא זכינו לראות - חוות רונית נראתה כלפי חוץ כמו מבצר בלתי חדיר, כזה שהמבצר של בן לאדן הוא כלום לידו. אפילו ברמת הפינוק לעיתונאים אין מה להשוות בין הפירות והשוקולדים שקיבלנו אצל תשובה, לבין השולחן הסגפני שמצאנו הפעם.

מי רשם את הכניסה המרשימה ביותר, איזה מידע נידבו העובדים בגן על האירוע ובאיזו שעה החלו האורחים ללכת הביתה? צפו בווידיאו מחתונת הפאר.