סקר חדשות ערוץ 2: שלי יחימוביץ' מנצחת בגדול בעבודה

5 ימים לבחירות במפלגת העבודה, ומסקר מיוחד שנערך עבור חדשות 2 עולה כי שלי יחימוביץ' מביסה את כל יריביה - ייתכן שאף בסיבוב הראשון

חמישה ימים לבחירות המקדימות במפלגת העבודה, ונראה כי מי שצפויה לעמוד בראשות המפלגה בבחירות הבאות היא שלי יחימוביץ'.

סקר מיוחד, שערך עבור חדשות 2 מכון שריד בהנהלת ד"ר מירי ויוסי שריד, עולה כי יחימוביץ' מנצחת כבר בסיבוב הראשון בהתמודדות על ראשות המפלגה וזוכה ל-42% תמיכה. אחריה, בפער ניכר, עמיר פרץ עם 25%, יצחק הרצוג במקום השלישי עם 16% אחוזים, צמוד אליו עמרם מצנע 15% וסוגר את הרשימה אראל מרגלית עם 2%.

גם אם יחימוביץ' לא תשיג 40% תמיכה כבר בסיבוב הראשון, ויידרש סיבוב נוסף להתמודדות, בסיבוב השני היא כבר מביסה את פרץ ומשיגה שני שליש מהקולות, 67%, כפול מהתמיכה בפרץ - שמשיג רק כ-30%.

בתקופה האחרונה ניסו "להדביק" ליחימוביץ' תדמית של קרבה לליכוד, אך ממצאי הסקר הערב מוכיחים כי הניסיונות הללו עלו בתוהו וכי היא זו שככל הנראה תזכה בפריימריז בשבוע הבא.

עמיר פרץ הוכיח בעבר כי יש לו יכולת להביא את המצביעים שלו לקלפיות. על כן, אם הם באמת יגיעו - הוא יוכל לצמצם את הפערים משמעותית מיחימוביץ'. בינתיים, יחימוביץ' מתנהלת כמנצחת ונערכת ליום שאחרי: היא מפרגנת לפרץ ורוצה אותו מאוד לצדה, לאחר שייקבע סופית כי ניצחה בפריימריז.