"נרעיד את הארץ עד שהממשלה תתעורר. לאחר יותר מ-100 ימי מחאה, אנחנו מחריפים את המאבק וחוזרים לרחובות להמשך המלחמה על עתידה התרבותי-כלכלי-חברתי של מדינת ישראל", כך כותבת הערב (ה') דפני ליף, בקריאה לציבור לבוא להפגנה הגדולה המתוכננת למוצאי השבת הקרובה.

מוקדם יותר היום ליף העלתה ליו-טיוב סרטון בו היא טוענת כי שום דבר לא השתנה מאז ההפגנה האחרונה ושהיא מזמינה את ההמונים לצאת שוב להפגין. "כלום לא השתנה חוץ מזה שהעלו את מחירי הדלק, את תעריפי החשמל וכמובן שלא הרשו לרופאים המתמחים להתפטר ולממש את זכותם", אומרת ליף בסרטון. הולך ונגמר לי האוויר. עוד רגע ואין לנו איך לחיות כאן. על אמת. אנחנו צריכים לדרוש כאן תקציב חדש. לדרוש את המחר שלנו. אנחנו צריכים לעשות את זה בהפגנה ביום שבת".

יוזמי המחאה מתכננים עצרות מחאה המוניות ברחבי הארץ במוצאי השבת הקרובה, כשבמרכזן תיערך העצרת המרכזית לראשונה בכיכר רבין. הערב ייפתח בצעדה משדרות רוטשילד פינת כיכר הבימה (איפה שהמחאה החלה), דרך רחוב מרמורק עד לפינת אבן גבירול ומשם לכיוון כיכר רבין שם תיפתח עצרת בשעה 21:00.

פרט לכיכר רבין בת"א, יוזמי המחאה מתכננים עצרות גם בערים ירושלים, חיפה, קריית-שמונה, באר-שבע, מודיעין, ראשון-לציון, אילת והוד השרון.