סופית: דורון ארבלי ימונה למנהל הזמני של רשות המסים

ביולי המליצה ועדת איתור למנות את משה אשר, פקיד שומה למפעלים גדולים, לתפקיד מנהל רשות המסים - אך שטייניץ מתנגד למינוי ■ כעת צפוי אשר לעתור לבג"ץ נגד שר האוצר

עכשיו זה סופי: דורון ארבלי ימונה למנהל הזמני של רשות המסים מחר (ג') בבוקר - כך נודע ל"גלובס". במקביל, משה אשר יעתור לבג"ץ נגד שר האוצר יובל שטייניץ.

ביום חמישי פורסם ב"גלובס" כי שטייניץ ימנה את ארבלי למנהל הזמני של רשות המסים, במקום יהודה נסרדישי הפורש. כהונתו של נסרדישי, שאמור היה לפרוש בפברואר האחרון, כבר הוארכה עד עתה על-ידי שטייניץ 3 פעמים.

כזכור, בחודש יולי המליצה ועדת האיתור הראשונה שמינה נסרדישי, בראשות מנכ"ל משרד האוצר לשעבר חיים שני, על משה אשר, פקיד שומה למפעלים גדולים ברשות, לתפקיד מנהל רשות המסים.

ואולם, שטייניץ אינו רוצה את אשר בתפקיד ומבקש לסלול את הדרך למועמד המועדף עליו - משה טרי, ראש רשות ניירות ערך לשעבר, שעד כה נפסל מלשמש בתפקיד עקב אי-עמידה בתנאי הסף שדורשים ניסיון של 10 שנים בתחום המס.

יצוין כי בימים האחרונים דן היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, בשאלת חוקיות המהלך של שטייניץ, לאחר שבאת-כוחו של אשר, עו"ד אורנה לין, פנתה אליו בנושא.