מושב מיוחד בוועידת ישראל לעסקים: יצירת שוק הון חברתי

מושב הדיון "יצירת שוק הון חברתי בישראל", ייערך במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2011 של "גלובס" ■ במסגרת הדיון, ינתחו את המצב ויבדקו איך ניתן להגדיל את עוגת התקציב

בקרב המדינות המפותחות, נכון לסוף 2011, ישראל ממוקמת במקום השני לאחר ארה"ב בכל הנוגע לפערים הכלכליים בחברה. נתון זה בולט במיוחד על רקע מהלכי ההפרטה האינטנסיביים שאפיינו את הכלכלה הישראלית בעשור האחרון, זאת על רקע העובדה שאת המשבר הכלכלי של 2008 עברה ישראל בהצטיינות יתרה. מצד שני, אנו חשופים בישראל לפערי שכר גבוהים במשק שרק הולכים ומתעמקים, מעמד ביניים שנשחק ומחירי נדל"ן שבשלוש השנים האחרונות האמירו בעשרות רבות של אחוזים. אם היה כאן שגשוג כלכלי, הרי שרק מעטים זכו ליהנות ממנו.

במושב הדיון "יצירת שוק הון חברתי בישראל", שייערך במסגרת ועידת ישראל לעסקים2011 של "גלובס", ינתחו את המצב ויבדקו איך ניתן להגדיל את עוגת התקציב. שרי ברנבך, מנהלת פיתוח יזמות, הסוכנות האמריקנית לפיתוח בינלאומי ; עו"ד דידי לחמן מסר, ראש צוות החשיבה להשקעות חברתיות; ססיל בליליוס, מנכ"לית אימפקט פירסט; ד"ר ליסה הגרמן מנהלת תוכניות ואסטרטגיה חברת הון הסיכון DBL Investors ; ד"ר רוג'ר סטיין, נשיא מעבדות המחקר, Moody's וידין קאופמן, שותף מייסד סדארה וונצ'רס, יו"ר ומייסד תמורה, ישתתפו בדיון אותו תנחה אלמה גדות-פרז, מנהלת המרכז לישראל, מכון מילקן.

ועידת ישראל לעסקים של גלובס המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תתקיים בין התאריכים 12-11 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב. מושבי הוועידה ילוו בתרגום סימולטני.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2011:

http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=4735&leadid=147