מניית היום: מזנקת ב-5% בעקבות ניסויים מוצלחים בקנדה

בניסויים נבדק כיסוי מרחקים של 12-5 ק"מ מתחנת השידור, והודגמה האפשרות למנף את רשת ה-WiMax בתדר 3.5 ג'יגה-הרץ הקיימת של ספקית התקשורת הקנדית

מניית אלווריון , הפועלת בתחום של רשתות תקשורת 4G בגישת פס רחב אלחוטי, רושמת עלייה חדה במהלך המסחר בבורסה לאחר שהחברה הודיעה על הצלחת פתרון ה-4Motion לתמיכה בטכנולוגיית TD-LTE בניסויים שנערכו בקנדה על-ידי אקס-פלורנט קומיוניקיישנס (Xplornet Communications) - הספקית המובילה בקנדה לפתרונות תקשורת אלחוטית בפס רחב עבור רשתות תקשורת פרטיות וציבוריות.

בניסויים נבדק כיסוי מרחקים של 12-5 ק"מ מתחנת השידור והם היו הראשונים מסוגם בקנדה. הם נערכו על מנת לבדוק את האפשרות לתקשורת אלחוטית בפס רחב ללא הפרעות עבור איזורים כפריים מרוחקים באמצעות תשתית TD-LTE, כחלופה לתשתית WiMax.

במסגרת הניסויים נבדק הפתרון של אלווריון עבור תדרי 2.5 ג'יגה-הרץ ו-3.5 ג'יגה-הרץ: הניסוי בתדר 3.5 ג'יגה-הרץ נערך תוך שימוש בטווח התדרים בהם עושה אקס-פלורנט שימוש בפריסת רשתות כיום, ובכך הודגמה ההזדמנות למנף את רשת ה-WiMax בתדר 3.5 ג'יגה-הרץ הקיימת של אקס-פלורנט.

הצלחת הניסויים מתווה את הדרך לנדידה חלקה מ-WiMax ל-TD-LTE באמצעות פתרון גלי רדיו מופעלי תוכנה מבית אלווריון, ומהווה שער גישה ליישומי ערך מוסף עבור לקוחות אקס-פלורנט, כמו צריכת מדיה בסטרימינג וקיום שיחות ועידה בוידאו.

ערן גורב, נשיא ומנכ"ל אלווריון, אמר: "אנו מחוייבים לענות על הצרכים היחודיים של ספקיות התקשורת באיזורים כפריים מרוחקים, הכוללים את היכולת לנצל באופן גמיש את הסביבה המלאה של התקני ה-4G בהתאם להתפתחותה. אקס-פלורנט מביאה את יכולות הפס הרחב המתקדמות לכל מחוז בקנדה, ואנו גאים לתמוך בפעילותם עם פלטפורמת ה-4G, מתן מענה לצרכיהם היום ובעתיד".