חוזה חדש לאמדוקס המוערך בכ-20 מיליון דולר

"וירג'ין מדיה", ספקית התקשורת הדיגיטאלית בבריטניה בחרה באמדוקס לפיתוח מערכות לתמיכה תפעולית (OSS) לחבילה המרובעת של וירג'ין (Quad-play – טלפוניה קווית, ניידת, כבלים ואינטרנט)

אמדוקס הודיעה היום (ג') כי "וירג'ין מדיה", ספקית התקשורת הדיגיטאלית בבריטניה בחרה בחברה לפיתוח מערכות לתמיכה תפעולית (OSS) לחבילה המרובעת של וירג'יון (Quad-play - טלפוניה קווית, ניידת, כבלים ואינטרנט). המערכות של אמדוקס יתמכו בניהול משאבי הרשת. אמדוקס מספקת פתרונות תוכנה לבילינג (גבייה), ניהול ושירות לקוחות לספקיות תקשורת.

היקף החוזה מוערך ב-10-20 מיליון דולר. אמדוקס תהיה האחראית על שילוב המערכת, יישום וניהול התוכנית. הטמעת פתרונות אמדוקס בחברה הבריטית יאפשרו לה לשפר את פרוצדורת הזמנות לקוחות.

"באמצעות פרויקט הזה, אמדוקס תסייע לחברה לספק ללקוחותיה איכות טובה יותר של שירותים במחיר תחרותי", אמר פול באטרי, מנהל טכנולוגיה ורשתות בוירג'ין מדיה,"נוכל אף להשיג חיסכון בעלויות על ידי קבלת תמונה ברורה יותר של דפוסי הרכישה של המפעילים האחרים שלנו (OLO)", אמר.

Virgin Media UK היא בין החברות הגדולות בתקשורת הקווית בבריטניה, החברה הראשונה שהציעה quad-play במדינה, ומפעילות ה- MVNO הראשונה בעולם.