נועם שליט לשלי יחימוביץ': ארוץ לכנסת ברשימת העבודה

שליט: "לאחר שנים של מאבק ציבורי, שבמהלכו זכיתי להכיר לעומק את החברה הישראלית על צדדיה היפים והערכיים, החלטתי להצטרף לפעילות ציבורית" ■ שליט לא יצטרך להתפקד לעבודה משום שהוא פקוד וחבר בה משנת 1996

נועם שליט החליט להתמודד על מקום ברשימת מפלגת העבודה לכנסת הבאה, כך הודיע היום אביו של גלעד שליט לשלי יחימוביץ', יו"ר מפלגת העבודה. שליט לא יצטרך להתפקד לעבודה משום שהוא פקוד וחבר בה מאז שנת 1996.

שליט אמר כי: "לאחר שנים של מאבק ציבורי, שבמהלכו זכיתי להכיר לעומק את החברה הישראלית על צדדיה היפים והערכיים, החלטתי להצטרף לפעילות ציבורית. זאת מתוך רצון לשרת את הציבור, ולהיות במקום שממנו אפשר להשפיע על דמותה של החברה הישראלית".

עוד הוסיף שליט: "מפלגת העבודה היא מפלגה סוציאל דמוקרטית ושוחרת שלום ולכן היא הבית הטבעי שלי. אני מאמין שבהנהגתה של שלי יחימוביץ תוכל העבודה להוביל מהלכים חשובים למען החברה הישראלית".

יחימוביץ' מסרה כי "מאבקם של נועם שליט ומשפחתו לשחרור גלעד החל כמאבק פרטי, אך הפך למאבק הטומן בחובו את ערכי הבסיס של החברה הישראלית: סולידריות, ערבות הדדית וציונות. נועם הוא איש מפלגת העבודה שנים רבות, ואני משוכנעת כי תרומתו לעבודה כחבר כנסת תהיה רבה".