דוחות טובים לסיוה: ההכנסות גדלו ב-22% והרווח ב-47%

תזרים המזומנים של סיוה ברבעון הרביעי הסתכם ב-8.9 מיליון דולר, וקופת המזומנים ושווי המזומנים של החברה הכילה בסוף 2011 כ-165 מיליון דולר ■ סמנכ"ל הכספים:"סיפקנו גם ברבעון הרביעי תוצאות כספיות טובות, שנתמכו בהכנסות שיא מתמלוגים"

חברת סיוה , המספקת טכנולוגיות מתקדמות לתכנון שבבים, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ושנת הכספים 2011, שהסתיימו ב-31 בדצמבר של השנה שחלפה.

בשורה העליונה, הכנסות החברה ברבעון הרביעי של 2011 גדלו ב-22% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-16 מיליון דולר. בחלוקה למקורות הכנסה, 30% מההכנסות הגיעו ממכירת רישיונות לתכנון שבבים; ההכנסות מתמלוגים גדלו ב-36% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-10.2 מיליון דולר, המהווים 64% מסך ההכנסות; ואילו ההכנסות מהסכמי שירות הסתכמו ב-6% מסך ההכנסות.

הרווח הגולמי: 95% מהמחזור

הרווח הגולמי של סיוה ברבעון הרביעי הגיע ל-95% מהמחזור, לעומת 91% מהמחזור ברבעון המקביל. בנטרול רישום עלות אופציות לעובדים בסך 1.5 מיליון דולר, גדל הרווח התפעולי ב-54% לעומת הרבעון המקביל לשיא של 6.5 מיליון דולר, כ-41% מהמחזור.

בשורה התחתונה, הרווח הנקי המתואם גדל ב-47% לעומת הרבעון המקביל והגיע לשיא של 6.4 מיליון דולר, כ-40% מהמחזור. ואילו הרווח המדולל למניה גדל ב-37% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-26 סנט, 4 סנט מעל תחזיות האנליסטים.

תזרים המזומנים של סיוה ברבעון הרביעי הסתכם ב-8.9 מיליון דולר, וקופת המזומנים ושווי המזומנים של החברה הכילה בסוף 2011 כ-165 מיליון דולר.

7 הסכמים חדשים ברבעון

במהלך הרבעון הרביעי חתמה סיוה על שבעה הסכמים חדשים לרישוי טכנולוגיות לתכנון שבבים, ארבעה מהם לאספקת מעבדי אותות דיגיטליים, שני הסכמים לאספקת טכנולוגיית תקשורת בתקני SAS ו-SATA, והסכם אחד לאספקת טכנולוגיית בלוטות'. ההסכמים נחתמו עם יצרני שבבים לטלפונים סלולריים בתקן TD-SCDMA, טלוויזיות חכמות לשווקים מתעוררים, קישוריות לסמארטפונים וכונני זיכרון מבוססי פלאש. בפילוח גיאוגרפי, שניים מתוך שבעת ההסכמים נחתמו עם יצרנים בארה"ב, וחמישה עם יצרנים באסיה.

"סיפקנו גם ברבעון הרביעי תוצאות כספיות טובות, שנתמכו בהכנסות שיא מתמלוגים, שהניבו רווחיות גבוהה על בסיס GAAP ו- NON-GAAP", כך אומר סמנכ"ל הכספים של החברה יניב אריאלי. "השנה החולפת היתה שנת שיא עבור סיוה בכל פרמטר פיננסי, והתוצאות שהשגנו עלו משמעותית על התחזית בתחילת השנה".