המתקפה נמשכת: האקרים תקפו את אתר רדיו ללא הפסקה

רדיו ללא הפסקה: "אכן האתר הותקף. מערכות האתר זיהו את ההתקפה וניטרלו את הגישה מחו"ל. כחצי שעה לאחר ההתקפה החזרנו את האתר לפעילות תקינה"

יומיים בלבד לאחר שאתר ynet ספג מתקפה מצד האקרים שהצליחו לשבש למספר דקות את הכניסה לאתר על-ידי יצירת עומס מכוון עליו, אתמול (ג') בשעות הערב אתר האינטרנט של רדיו ללא הפסקה היה תחת התקפה של האקרים. בתחנת הרדיו מציינים כי הם זיהו את המתקפה וחסמו באופן אוטומטי את הגישה לאתר מחו"ל.

מרדיו ללא הפסקה נמסר בתגובה כי "אכן אתר האינטרנט הותקף. מערכות האתר זיהו את ההתקפה וניטרלו את הגישה לאתר מחו"ל. כחצי שעה לאחר ההתקפה החזרנו את האתר לפעילות תקינה". באתר ציינו כי גם היום (ד') נמשכות ההתקפות.

ההתקפות האחרונות נעשות על-ידי יצירת עומס מדומה. עומס זה נקרא בעגה המקצועית DDoS (ראשי תיבות של Distributed Denial of Service). באתר מציינים כי האתר נחסם לגישה למספר דקות, אך חלק מהגולשים כן הצליחו להיכנס אליו.

לפני כשבועיים הותקפו אתרי הבורסה בתל-אביב ואל-על, והגישה אליהם נחסמה למשך מספר שעות, בעקבות התקפה דומה שדימתה עומס ישיר על האתרים. אז לקחה על עצמה את האחריות קבוצת האקרים פלסטיניים בשם Nightmare.

ביום רביעי האחרון הותקף אתר "הארץ", כולל אתרים אחרים בקבוצה כמו "דה מרקר" ו"דה מרקר קפה". על התקיפה הזו לקחה אחריות קבוצת האקרים בשם Anonymous Palestine. התקיפה הניבה בעיות בגלישה גם לאתר "הארץ" באנגלית ול"עכבר העיר". גם הגישה לאפליקציית "הארץ" לא הייתה אפשרית.