לכתבה הקודמתמהפכה בטכנולוגיית המידע: צפו בסביבת העבודה החדשה לכתבה הבאהמגמה חדשה: ליסינג גם לציוד תקשורת

טיפים לעסקים: כך תקימו את הרשת הנכונה לעסק שלכם

טיפים לבחירת הרשת הנכונה לעסק שלכם

17/06/2012, 12:33
Cisco בפייבוק
אלון חיימוביץ, סיסקו / צילום: יחצ

אם הרשת הנוכחית שלכם אינה מצליחה יותר לעמוד בדרישות הארגון, אם אתם צופים גידול בפעילות העסקית שלכם בקרוב, או פשוט רוצים לשדרג את הרשת לשימושים מתקדמים, להלן טיפים שיעזרו לכם להחליט על הרשת הנכונה.

הצעד הראשון הוא הכנת תחזית על צמיחת העסק שלכם. בתחזית זו יש לבחון האם מספר העובדים צפוי לגדול בטווח הקרוב, האם בכוונתכם לשנות את שיטת העבודה (למשל יותר עובדים ניידים מעובדי משרד), אילו טכנולוגיות יהפכו להיות קריטיות עבור העסק שלכם, האם תזדקקו ליותר אפליקציות עסקיות, האם יש לכם צורך במערכת קשרי לקוחות מבוססת ענן וכו'.

לאחר שהחלטתם על הכיוונים העסקיים בהם הרשת צריכה לתמוך, עליכם לבחון את הטכנולוגיות מתוכן תצטרכו לבחור את אלה המתאימות ביותר לצרכי העסק שלכם:

נתבים- הם לב הרשת, נתב מאפשר חיבור לאינטרנט ומהווה נקודת חיבור עם משתמשים מרוחקים וניידים.

מתגים - הם חלק חשוב ביתור בתכנון הרשת, עליהם לתמוך בהעברת וידאו בקצבים גבוהים, לאפשר חיבור מערכות טלפוניה מתקדמות וחשוב שהמתג יהיה יציב ויאפשר עבודה חלקה למשתמשים בארגון.

אבטחת מידע- לחלק זה חשיבות רבה מאוד בבניית הרשת , ממניעת התקפות על רשת הארגון, דרך אבטחת התקשורת בין הארגון לבין הלקוחות וספקים, חיבור מאובטח לעובדים מרוחקים והגנה על נכסי הארגון.

ניידות - בעידן הנוכחי מבקשים העובדים להיות מחוברים מכל מקום ובכל התקן ועדיין לקבל גישה למידע בארגון ולכן הרשת חייבת לתמוך בניידות.

תקשורת אחודה- מערכת אחודה של וידאו,קול ותקשורת נתונים מאפשרת התייעלות וניהול פשוט של הרשת הארגונית., למשל אפשר לרכוש טלפון תוכנתי ועל ידי כך להכניס פונקציונליות נוספת למחשב השולחני.

וירטואליזציה- שרתים ואפליקציות וירטואליות מאפשרים גמישות רבה יותר בניהול נכסי הארגון ועוזרים בחיסכון בהוצאות אנרגיה ובעלויות רכישה של ציוד.

כיוון שלעיתים קרובות כל הקשור לעולם הטכנולוגי נשמע כשפה של "יודעי סוד", אם אין בידיכם את הידע הפנימי הנדרש, מומלץ להתייעץ עם גוף מקצועי אמין ומומלץ, שיוכל לספק את העצות הטובות והאפקטיביות ביותר עבור הארגון שלכם.

אלון חיימוביץ', סמנכ"ל הנדסת מערכות, סיסקו ישראל

גלובס לחודש היכרות – כל הכתבות, המאמרים וטורי הדעה אצלך מדי ערב >>
 

 
 
 
מהפכה בטכנולוגיית המידע: צפו בסביבת העבודה החדשה
(The New Collaboration Workspace) ■ מהפכה זו מונעת ע"י מספר מגמות כגון גידול אדיר במספר הטלפונים החכמים, מחשבי לוח וטכנולוגיות רבות נהיות פשוטות יותר והמעבר לשירותים מבוססי ענן
טיפים לעסקים: כך תקימו את הרשת הנכונה לעסק שלכם
טיפים לבחירת הרשת הנכונה לעסק שלכם
מגמה חדשה: ליסינג גם לציוד תקשורת
מגמת רכישת הציוד בליסינג מעמיקה בשוק התקשורת בישראל
 
 
המדריך להישרדות בזמן מלחמה
4 טיפים לעסקים קטנים-בינוניים
שאלות ותשובות: זכויות העובדים באזור הלחימה בדרום
על רקע מבצע "עמוד ענן", משרד התמ"ת פרסם מקבץ שאלות ותשובות בנושא זכויות וחובות העובדים ■ האם עובד הנעדר מהעבודה בגלל המלחמה זכאי לפיצוי?
התמ"ת מפעיל מוקד לפניות הציבור בנוגע לזכויות עובדים במצב חירום
המוקד ייתן מידע בנושאים הנוגעים למערך מעונות היום, הנחיות לעובדים במפעלים חיוניים וחובת התייצבות במקומות עבודה, מידע וסיוע לעסקים קטנים ועוד
שלום שמחון חתם על צו לגיוס עובדים במפעלים חיוניים
עקב המצב בדרום, חתם שר התמ"ת על צו המאפשר גיוס עובדים במפעלים למתן שירותים קיומיים באזור שחלה עליו הכרזת שר הביטחון בדבר מצב מיוחד בעורף
 
 
דרושים עובדים בינוניים
" שהמנהלים אינם מבינים כי אתגר השירות אינו למצוא עובד נדיר באיכויותיו, אלא בניית מודל שירות המאפשר לעובד הממוצע לתת שירות מעולה באופן שגרתי"
מבחן המרשמלו של המנכ"ל והדירקטוריון
למרות שמנהלי חברות מבינים את חשיבות השירות ויצירת אמון עם הלקוח, הם אינם עומדים בפיתוי למקסם את הרווחים בטווח הקצר גם במחיר שבירת האמון עם הלקוחות
למי שייך הפטנט- לעובד או למעסיק?
עד לא מזמן התשובה לשאלה זו הייתה ברורה - למעסיק כמובן. אולם, לפני מספר שבועות דן בית המשפט העליון בסוגיה ומתברר כי התשובה לשאלה זו איננה כה ברורה.
תעודת ביטוח למפתחי אפליקציות
אילו אמצעים עומדים בפני מפתח התוכנה כדי להגן על יצירתו?
 
תוכן מקודם