רובינו יודעים כי פרסום הוא עניין יקר, בדרך כלל נמצא במקום אחד ולא נע ממקום למקום. חברת שיגור חוצות מצאה פרסום זול ונע, דבר שלא היה עד כה. החברה מעניקה שירות המאפשר לפרסומת לנוע ממקום למקום בעזרת משאית - כאשר הלקוח שולט היכן יהיה הפרסום שלו, כלומר הוא בוחר את המסלולים בהם תנוע המשאית, ומתי.
לפני 4 שנים היזם מורן קבסה חיפש מהלך פרסומי בכלי מדיה שעדיין לא קיים בשוק וגילה שפרסום על משאיות משרת רק את החברות אשר ברשותן משאיות. מורן: "חשבתי איך ניתן להפוך את זה לעסק בו יוכל כל עסק או חברה שאין ברשותה משאית, להשכיר משאית לפרסום. לאחר בדיקות מול חברות שאינן משלטות את המשאיות שברשותן, הצעתי להן להשכיר את המשאיות שברשותם לטובת פרסום. חיפשתי חברה גדולה אשר עובדת מספר קבוע של שעות ביום ועל פני מסלולים קבועים. חיזרתי אחרי חברת 'אביב שיגור' שיש ברשותה צי של כ-150 משאיות אשר נוסעות במסלולים קבועים וקיבלתי את הסכמת החברה לבלעדיות לפרסום על גבי המשאיות שברשותם".
כך נולד סטארט אפ פרסומי חדש - פרסום על גבי משאיות בתנועה. שלטי ענק, נוסעים בכל רחבי הארץ, בקווים קבועים עם אפשרות למעקב אחרי מיקום השלט דרך אתר החברה.
עד היום פרסום על משאית היה קיים רק במידה והחברה רכשה משאיות כדי להעביר את מוצריה לבתי עסק שונים, כמו אוסם, תנובה וכדומה, "שיגור חוצות" למעשה משאית הנוסעת בהתאם להחלטתו של הלקוח, כלומר אם משרד עורכי דין רוצה שהמשאית תעבור ברחובות שונים בארץ, בהתאם לזמנים של המשרד, כך יהיה. הלקוח יכול גם לבדוק שאכן המשאית נמצאת בזמן מסוים ברחוב שהוא בחר. את המעקב ניתן לעשות על ידי טלפון לחברה אשר מודיעה לו את מיקומה המדויק של המשאית.
גלובס לחודש היכרות – כל הכתבות, המאמרים וטורי הדעה אצלך מדי ערב >>