לכתבה הקודמתאפילו כור אטומי צריך בלוג לכתבה הבאהבעל עסק: כיצד תחסוך כ-5% בהוצאות השכר החודשי?

בעל עסק: כיצד ניתן להשיג פרסום זול וגמיש לעסק?

רובינו יודעים כי פרסום הוא עניין יקר, בדרך כלל נמצא במקום אחד ולא נע ממקום למקום ■ חברת שיגור חוצות מצאה פרסום זול ונע, דבר שלא היה עד כה

24/04/2012, 10:51
שירות גלובס
Cisco בפייבוק
עסקה עסקאות ידיים מיזוג לחיצת ידיים חתימת חוזה / צלם: פוטוס טו גו

רובינו יודעים כי פרסום הוא עניין יקר, בדרך כלל נמצא במקום אחד ולא נע ממקום למקום. חברת שיגור חוצות מצאה פרסום זול ונע, דבר שלא היה עד כה. החברה מעניקה שירות המאפשר לפרסומת לנוע ממקום למקום בעזרת משאית - כאשר הלקוח שולט היכן יהיה הפרסום שלו, כלומר הוא בוחר את המסלולים בהם תנוע המשאית, ומתי.

לפני 4 שנים היזם מורן קבסה חיפש מהלך פרסומי בכלי מדיה שעדיין לא קיים בשוק וגילה שפרסום על משאיות משרת רק את החברות אשר ברשותן משאיות. מורן: "חשבתי איך ניתן להפוך את זה לעסק בו יוכל כל עסק או חברה שאין ברשותה משאית, להשכיר משאית לפרסום. לאחר בדיקות מול חברות שאינן משלטות את המשאיות שברשותן, הצעתי להן להשכיר את המשאיות שברשותם לטובת פרסום. חיפשתי חברה גדולה אשר עובדת מספר קבוע של שעות ביום ועל פני מסלולים קבועים. חיזרתי אחרי חברת 'אביב שיגור' שיש ברשותה צי של כ-150 משאיות אשר נוסעות במסלולים קבועים וקיבלתי את הסכמת החברה לבלעדיות לפרסום על גבי המשאיות שברשותם".

כך נולד סטארט אפ פרסומי חדש - פרסום על גבי משאיות בתנועה. שלטי ענק, נוסעים בכל רחבי הארץ, בקווים קבועים עם אפשרות למעקב אחרי מיקום השלט דרך אתר החברה.

עד היום פרסום על משאית היה קיים רק במידה והחברה רכשה משאיות כדי להעביר את מוצריה לבתי עסק שונים, כמו אוסם, תנובה וכדומה, "שיגור חוצות" למעשה משאית הנוסעת בהתאם להחלטתו של הלקוח, כלומר אם משרד עורכי דין רוצה שהמשאית תעבור ברחובות שונים בארץ, בהתאם לזמנים של המשרד, כך יהיה. הלקוח יכול גם לבדוק שאכן המשאית נמצאת בזמן מסוים ברחוב שהוא בחר. את המעקב ניתן לעשות על ידי טלפון לחברה אשר מודיעה לו את מיקומה המדויק של המשאית.

גלובס לחודש היכרות – כל הכתבות, המאמרים וטורי הדעה אצלך מדי ערב >>
 

 
 
 
מהפכה בטכנולוגיית המידע: צפו בסביבת העבודה החדשה
(The New Collaboration Workspace) ■ מהפכה זו מונעת ע"י מספר מגמות כגון גידול אדיר במספר הטלפונים החכמים, מחשבי לוח וטכנולוגיות רבות נהיות פשוטות יותר והמעבר לשירותים מבוססי ענן
טיפים לעסקים: כך תקימו את הרשת הנכונה לעסק שלכם
טיפים לבחירת הרשת הנכונה לעסק שלכם
מגמה חדשה: ליסינג גם לציוד תקשורת
מגמת רכישת הציוד בליסינג מעמיקה בשוק התקשורת בישראל
 
 
המדריך להישרדות בזמן מלחמה
4 טיפים לעסקים קטנים-בינוניים
שאלות ותשובות: זכויות העובדים באזור הלחימה בדרום
על רקע מבצע "עמוד ענן", משרד התמ"ת פרסם מקבץ שאלות ותשובות בנושא זכויות וחובות העובדים ■ האם עובד הנעדר מהעבודה בגלל המלחמה זכאי לפיצוי?
התמ"ת מפעיל מוקד לפניות הציבור בנוגע לזכויות עובדים במצב חירום
המוקד ייתן מידע בנושאים הנוגעים למערך מעונות היום, הנחיות לעובדים במפעלים חיוניים וחובת התייצבות במקומות עבודה, מידע וסיוע לעסקים קטנים ועוד
שלום שמחון חתם על צו לגיוס עובדים במפעלים חיוניים
עקב המצב בדרום, חתם שר התמ"ת על צו המאפשר גיוס עובדים במפעלים למתן שירותים קיומיים באזור שחלה עליו הכרזת שר הביטחון בדבר מצב מיוחד בעורף
 
 
דרושים עובדים בינוניים
" שהמנהלים אינם מבינים כי אתגר השירות אינו למצוא עובד נדיר באיכויותיו, אלא בניית מודל שירות המאפשר לעובד הממוצע לתת שירות מעולה באופן שגרתי"
מבחן המרשמלו של המנכ"ל והדירקטוריון
למרות שמנהלי חברות מבינים את חשיבות השירות ויצירת אמון עם הלקוח, הם אינם עומדים בפיתוי למקסם את הרווחים בטווח הקצר גם במחיר שבירת האמון עם הלקוחות
למי שייך הפטנט- לעובד או למעסיק?
עד לא מזמן התשובה לשאלה זו הייתה ברורה - למעסיק כמובן. אולם, לפני מספר שבועות דן בית המשפט העליון בסוגיה ומתברר כי התשובה לשאלה זו איננה כה ברורה.
תעודת ביטוח למפתחי אפליקציות
אילו אמצעים עומדים בפני מפתח התוכנה כדי להגן על יצירתו?
 
תוכן מקודם