סלע קפיטל: זינוק של 153% ברווח; 16.6 מ' ש' הכנסות

הכנסות הקרן זינקו גם כן ב-60% ■ הרווח הנקי הסתכם ב-7.6 מיליון שקל ■ שמואל סלבין, יו"ר הקרן: "הוכחה הניצחת כי הקרן היא אחד מהמכשירים האטרקטיבים ביותר עבור המשקיעים"

קרן הריט, סלע קפיטל , המשקיעה במקרקעין ובנדל"ן מניב פרסמה הבוקר (ב') את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של השנה, ובו היא מציינת גידול ניכר ברווח הנקי, יחד עם עלייה בהכנסות.

הכנסות הקרן הסתכמו ב-16.6 מיליון שקל, זינוק של 60% לעומת 10.4 מיליון שקל אשתקד. הרווח הנקי של הקרן הסתכם בכ-7.6 מיליון שקל, עלייה של כ-153% לעומת אשתקד.

שווי נכסי החברה בישראל מסתכמים בכ-687.5 מיליון שקל, כאשר תשואת ה-NOI הממוצעת (במונחים שנתיים) על שווי הנכסים המניבים של החברה מתחילת השנה ועד סוף חודש מארס 2012 הינה כ-8.6%. ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה הסתכם בכ-364 מיליון שקל.

כחלק ממדיניות החברה, אישר הדירקטוריון חלוקת דיבידנד בסך של 6.5 מיליון שקל לבעלי המניות. לאור תוצאות החברה הצפויות לשנת 2012 סכום הדיבידנד בגין שנת 2012 לא יפחת מסך של 26 מיליון שקל.

שמואל סלבין, יו"ר קרן הריט סלע קפיטל: "הרבעון הראשון היה לרבעון ה-12 הרצוף בו אנו ממשיכים במגמת צמיחה הן בהכנסות והן ברווח הנקי . זו ההוכחה הניצחת כי סלע קפיטל היא אחד מהמכשירים האטרקטיבים ביותר עבור המשקיעים בשוק ההון. אנו עדים לעלייה מתמדת בשווי הנכסים שלנו יחד עם עליה בדמי השכירות הנגבים מהנכסים השונים שלנו. נתונים אלה מעידים על איכות וטיב הנכסים בבעלות סלע קפיטל".

גדי אליקם , מנכ"ל החברה: "סלע קפיטל בוחנת בכל רגע שורה של עסקאות וזאת על מנת להמשיך לצמוח ולהתרחב. הנכסים האטרקטיביים של החברה יחד עם איתנותה הפיננסית עזרו לנו לסכם עוד רבעון מוצלח בו המשכנו את מגמת הצמיחה שלנו".