אלקטרה נדל"ן מוכרת זכויות בבניין בקנדה בכ-159 מ' ש'

תרשום עודף תזרימי של כ-65 מ' שקל ■ החברה תרשום בגין העיסקה גם רווח של כ-8.7 מיליון שקל, וזאת בנוסף לשערוכים שרשמה בגינו מאז נרכש

חברת אלקטרה נדל"ן, בניהולו של שי וינברג, מדווחת היום על מימוש נוסף של נכסים, המניב לה עודף תזרימי ורווח . תאגיד זר, המוחזק על ידי אלקטרה נדל"ן, חתם על הסכם למכירת בניין משרדים בעיר טורונטו, שבמדינת קנדה, תמורת כ-289.2 מיליון שקל (כ-76.5 מיליון דולר קנדי). התאגיד הזר מחזיק ב-55% מהזכויות בנכס הנמכר, כך שחלקה של אלקטרה נדל"ן בתמורה האמורה יסתכם בכ-159 מיליון שקל.

כמו כן, צפויה אלקטרה נדל"ן לרשום, עם השלמת העסקה, רווח לפני מס בסך של כ-8.7 מיליון שקל (כ-2.3 מיליון דולר קנדי) ומעודף תזרימי ברוטו בסך של כ-65 מיליון שקל (כ-17.2 מיליון דולר קנדי). התזרים הינו לאחר ניכוי ההלוואה הבנקאית והעלויות הכרוכות בביצוע העסקה, ולפני תשלום מיסים. יצויין, כי הרווח האמור הוא בהמשך לרווחים נוספים שרשמה אלקטרה נדל"ן במהלך השנים בגין שערוכים שבוצעו לנכס.

הנכס המשתרע על פני כ- 25,000 מ"ר נקנה ע"י אלקטרה נדל"ן בתחילת שנת 2007 בתמורה לכ-54.6 מיליון דולר קנדי (100%) , כעת הוא נמכר כאמור, בכ- 76.5 מיליון דולר וזאת לאחר שהחברה משכה כ- 5.5 מיליון דולר קנדי בחמש שנים בהן החזיקה בו.

שי וינברג, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, אמר היום: "אלקטרה נדל"ן ממשיכה לפעול למימוש נכסים בעיסקאות המניבות לה תזרימי מזומנים גבוהים. כמו במימושים הקודמים, גם העיסקה הנוכחית מעידה על איכות הנכס הודות למיקומו, איכות השוכרים ואורך חיי השכירות שלו. אנו נמשיך לפעול ליישום האסטרטגיה שלנו למימוש נכסים שמיצו את פוטנציאל ההשבחה שלהם, כאשר במקביל אנו פועלים להשבחת נכסים שיש מקום לפתחם כדי להציף ערך לחברה, הן בישראל והן בחו"ל".