האם זליקו אוברדוביץ' יקבל 25% מהבעלות על פנאתינייקוס?

ביוון מדווחים כי משפחת ג'יאנקופולוס מוכנה לתת למאמן הסרבי אחוזי בעלות, בנוסף לחוזה לשלוש שנים; אוברדוביץ' דורש שהתקציב לא יירד מ-15 מיליון אירו בעונה

אחרי שאיבדו השבוע את האליפות ליריבה הגדולה אולימפיאקוס, החלו בפנאתינייקוס את ההכנות לעונה הבאה שעומדת להיות רזה משמעותית בהשוואה לעונות הקודמות. את מירב המאמצים משקיעה כרגע משפחת ג'יאנקופולוס, הבעלים של המועדון, בהשארתו של המאמן זליקו אוברדוביץ' לשלוש עונות נוספות.

ביוון מדווחים כי כדי לשכנע את המאמן הסרבי לפתוח את העונה ה-14 שלו במועדון הציעה משפחת ג'יאנקופולוס למאמן חוזה לשלוש שנים, ובנוסף לשכר יזכה גם ל-25% מהבעלות על הקבוצה. בנוסף התחייבו הבעלים כי התקציב בשלוש השנים הבאות לא יפחת מ-12 מיליון אירו לעונה.

תקציב המועדון הוא המחלוקת העיקרית בין הצדדים. אחרי שהתרגלה להעמיד תקציבים של 25-30 אירו בעונה בשנים האחרונות, החליטה משפחת ג'יאנקופולוס לחתוך באופן משמעותי בהוצאות (אחרי שנואשה למצוא רוכש למועדון). אוברדוביץ' אמר כי כתנאי להישארותו הוא דורש מהבעלים תקציב שלא יפחת מ-15 מיליון אירו בעונה והשארתם של 7 השחקנים המובילים במועדון - דימיטריס דיאמנטידיס, מייק באטיסט, ניק קלאתיס, סטראטוס פרפרגולו, קוסטאס קאימקוגלו, יאן ווגיאקאס ושרונאס יאסיקוויצ'וס. ההצעה הראשונית של משפחת ג'יאנקופולוס דיברה על התחייבות לתקציב מינימום של 10 מיליון אירו.

פנאתינייקוס הפסידה השבוע את האליפות ביוון אחרי 9 זכיות רצופות. ביורוליג היא נושלה מהתואר האירופי אחרי שהפסידה בחצי גמר הפיינל-פור לצסק"א מוסקבה.