נאמנות הדדית

כשאתה נאמן ללקוחות שלך וחושב איך לעשות להם טוב, הם יחזירו לך

אני ושאר עובדי רשת רמי לוי שיווק השקמה מבינים את חשיבותו של הסל הזול ביותר במחיר הנמוך ביותר לצרכן, בלי להתפשר על איכות ושירות. זו האסטרטגיה שלי מהיום הראשון שבו הקמתי את העסק שלי לפני יותר מ-35 שנה, וזו לדעתי הסיבה שהעסק מצליח.

כדי להשיג מחיר נמוך לצרכן ולהמשיך לקיים את ההבטחה שלנו, אנחנו מבצעים בדיקות יומיות במוצרים, כמו בדיקות איכות במוצרים הטריים, כגון פירות וירקות. אם מוצר מסוים לא נראה לנו, הוא חוזר מיד לספק וכלל לא נכנס לחנות.

אך הצלחה לא מתחילה ונגמרת בסל מוצרים זול - שירות הלקוחות הוא חלק בלתי נפרד כשמכוונים לאיכות. כל עובד שמתחיל לעבוד ברשת, לא משנה מה תפקידו, עובר חפיפה בנושא.

כמו כן, מנהלי הסניפים והעובדים יודעים שזהו אחד הפרמטרים החשובים לנו ביותר. הנהגנו הוראות למנהלים לא לחסוך בעובדים במחלקות הדורשות יותר שירות, כדי להבטיח קנייה נעימה. בקופות, למשל, יש אורזן בכל עמדה, שעוזר באריזה ללקוחות, כך שהתור מתקצר.

"רמי לוי תקשורת" קמה גם היא מתוך רצון להיטיב עם הצרכן - כשהבנתי את הפער בין רמת המחירים של היום ובין פוטנציאל ההוזלה שלהם - עד 300% - החלטתי שאני נכנס לתחום. גם פה המחיר הוא שמנחה אותנו, כמובן לא על חשבון האיכות והשירות לצרכן.

לטעמי, כשבעל עסק, נאמן ללקוחות שלו וחושב איך לעשות להם טוב, הם יחזירו לו. לכן הקווים שמנחים אותי בעבודה הם נאמנות, אמינות ויושר, עבודה קשה והרבה חריצות. אלה גורמים לכל הדלתות להיפתח.

הכותב הוא בעל השליטה ומנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה.