רייטינג: 22.2% בלבד ל"כוכב נולד", 19.6% לאמנון לוי

הראיון של אמנון לוי עם כוכב "הישרדות" בוקי נאה בתוכנית "פנים אמיתיות", ששודר אמש בערוץ 10, הצליח להכות את קשת בבטן הרכה שלה

ראיון של אמנון לוי עם בוקי נאה בתוכנית "פנים אמיתיות" בערוץ 10 השיג אמש (א') רייטינג כמעט זהה ל"כוכב נולד", תוכנית הדגל הוותיקה של זכיינית ערוץ 2 קשת.

בעוד ש"כוכב נולד" ששודרה בערוץ 2 ירדה אתמול לשפל עונתי של 22.2% צפייה, התוכנית "פנים אמיתיות" זכתה ל-19.6% צפייה בערוץ 10.

הפתעה נוספת אמש הגיעה מכיוונה של הסדרה החדשה "אלנבי". הפרק השני בדרמה המקורית רשם נתון של 17.6% - גבוה יותר מזה שהושג שלשום בתוכנית ההשקה (16.7%), ועל-פי גורמים בערוץ 10, אף גבוה יותר מההערכות במחלקת המחקר של הערוץ, שחזתה לתוכנית לא יותר מ 8% בלבד.

הנתונים אתמול מעמידים בסימן שאלה את ההחלטה האסטרטגית של ערוץ 10 שלא ללכת ראש בראש מול קשת ולהציב את תותחי הרייטינג שלה - התוכניות "היפה והחנון" ו"הישרדות" - דווקא מול ימי השידור של רשת, הנחשבת לזכיינית החלשה יותר בערוץ 2.

לוח השידורים לא ישתנה

למרות זאת, גורם בכיר בערוץ 10 התייחס היום (ב') לאסטרטגיה של ערוץ 10 ואמר כי זו לא צפויה להשתנות. לדבריו, בערוץ 10 אין כווונה לשנות את לוח השידורים ולהציב תוכניות דגל מול קשת.

על-פי אותו גורם, "עיקרון-העל שמנחה אותנו הוא אותו עיקרון שקבע המנכ"ל הקודם, יוסי ורשבסקי. אנחנו לא מנסים לנצח ברייטינג אלא לנצח בנתח הכלכלי. המטרה שלנו היא למקסם את הפוטנציאל הכלכלי דרך נתח צפייה".

לדבריו, "ערוץ 10 נמצא מדי יום 'עם האף מתחת למים', ולכן העיקרון היחיד שמוביל אותנו הוא הכלכליות. אנחנו לא חותרים להיות מספר 1 אלא להציב אלטרנטיבה ראויה לערוץ 2".

בקשת סירבו להתייחס לדברים.