צביקה שרף: "כשאבנר קופל לא אומר אמת, לא זז לו שריר בפנים"

רגע לפני הבחירות ליו"ר איגוד הכדורסל, בהן יתחרה נגד קופל, שרף מפציץ: "יש לי ניסיון ניהולי וידע ניהולי פי 3 משל קופל; הוא רב אמן ארגון הקוקטיילים"

המאבק הממושך על תפקיד יו"ר איגוד הכדורסל הבא יגיע מחר (ד') לשיאו, כשבחירות יתקיימו באיגוד, בסופם צביקה שרף או אבנר קופל צפויים לזכות בתפקיד.

היום קיים צביקה שרף מסיבת עיתונאים לרגל המאורע, בה אמר: "לא באתי להטיל פה הכפשות; יש לי ניסיון ניהולי וידע ניהולי פי 3 משל אבנר קופל".

שרף המשיך: "בעבר אנשים פנו אליי ואמרו לי שאני היחיד שיכול להציל את הכדורסל הישראלי. רצו שאני אהיה המנהל המקצועי עם כל הסמכויות. בישיבת הנהלת האיגוד אבנר קופל ארגן התנגדות, והמינוי שלי לא עבר. מכרו לי לוקשים. אני יכול לומר לכם שכאשר אבנר קופל אומר אמת אי אפשר לדעת אם זה אמת, חצי אמת, רבע אמת או לא אמת בכלל. כשהוא לא אומר אמת לא זז לו שריר בפנים. אני מגיע להציל את הענף. קופל הוא לא רק עסקן, אלא רב עסקן. יש לנו בעיות יסוד בכדורסל הישראלי שקופל לא יכול לפתור. הוא רב אמן הארגון אוהלי VIP, מסיבות, קוקטיילים".

שרף, שירוץ לתפקיד מטעם סיעת עוז, הכוללת גם את עסקן הכדורסל שאול אייזנברג ואת המאמנת אורנה אוסטפלד, הוסיף: "לא רוצה להיגרר למסע ההכפשות המלוכלך מהיומיים האחרונים. נשכר משרד יחסי ציבור שאוסף עליי קליפים מהרגע שיצאתי מבטן אמי. נתתי את חיי לכדורסל, נתתי את חיי לאיגוד הכדורסל. אנשים שלא תרמו לאיגוד כלום, מנסים להטיל בי דופי. אין ויכוח על זה שאני איש מקצוע, שמכיר את הענף לאורכו ולרוחבו. אימנתי את נבחרת הקאדטים, העתודה, הנוער. הייתי עוזרו של רלף קליין באליפות אירופה בנבחרת, ואחר כך הייתי 14 שנה עם הפסקות מאמן נבחרת ישראל. אז אי אפשר להשמיץ אותי ולהגיד שאני לא ראוי להיות באיגוד הכדורסל".

אבנר קופל הוא חלק מסיעה מאוחדת של חמישה מרכזים, הפועל, מכבי, בית"ר, אליצור ואס"א, שכוללת בין היתר את שמעון מזרחי, מבעלי מכבי ת"א. 39 חברי הנהלה בסך הכל ייבחרו מחר להנהלת האיגוד, ולאחר מכן יבחרו בישיבת הנהלה את היו"ר הבא.