אחזקות פולאר תקשורת בזכיינית ערוץ 2 רשת ידוללו

זאת עקב אי-השתתפותה בהזרמת הון לחברה בסך 5.8 מיליון שקל ■ משמעות אי-ההזרמה משקפת חוסר אמון של פולאר ברשת

שיעור אחזקותיה של פולאר תקשורת , בעלת 13% בזכיינית ערוץ 2 רשת, צפוי לקטון. מדוחות פולאר תקשורת שפורסמו אתמול (ב') עולה כי החברה חוששת כי אחזקותיה ברשת ידוללו, עקב אי-השתתפותה בהזרמת הון לחברה בסך 5.8 מיליון שקל. זאת, בנוסף ל-17 מיליון שקל שהיא סירבה להעביר בעבר.

יש לציין כי משמעות אי-ההזרמה משקפת חוסר אמון של פולאר בזכיינית.

בחודש מאי דחתה פולאר תקשורת בקשה של בעלי השליטה ברשת לקיים בוררות באשר לחוב שהן טוענות שהיא מחזיקה. בעלי המניות האחרים של הזכיינית - ל.י.ן אור של עופר מדיה (51%) בראשותו של אודי אנג'ל, ושטראוס השקעות (16%) בראשותו של מיכאל שטראוס - טוענים כי פולאר חייבת 17 מיליון שקל לרשת, שהם חלקה היחסי של החברה בהזרמות שבוצעו במהלך השנים. בפולאר דחו את הדרישה.

כמו כן, בחודש מאי דחו בפולאר את הצעת אנג'ל ושטראוס למנות בורר מוסכם בין הצדדים.

באסיפה כללית מיוחדת של בעלי המניות ברשת, שהתקיימה בחודש שעבר, הוחלט בניגוד לעמדת פולאר על הזרמת הון נוסף לרשת, בסך כולל של כ-45 מיליון שקל ב-3 מועדים, כאשר פולאר נדרשה להזרים את חלקה היחסי בסך של 2.9 מיליון שקל ביולי, 1.45 מיליון שקל באוגוסט ו-1.45 מיליון שקל בחודש הבא.

מהדוח של פולאר (באמצעות חברת עוגן) עולה כי החברה לא הזרימה את הסכומים הנדרשים ביולי ובאוגוסט, וכי ככל הנראה אין כוונה להזרים את הסכום הנותר בספטמבר.