הסכם חסות מרכזי חדש לנבחרת ישראל עם אלטשולר-שחם

(עדכון) בית ההשקעות ישלם כ-3.2 מיליון ש' עבור חסות לשנתיים לקמפיין מוקדמות מונדיאל 2014; בהסכם נכלל גם היורו לנבחרות צעירות שיתקיים בארץ

בית ההשקעות אלטשולר-שחם הוא הספונסר המרכזי החדש של נבחרת ישראל בכדורגל, ויאמץ אותה במהלך משחקי קמפיין מוקדמות מונדיאל 2014. הקמפיין ייפתח בחודש הבא עם משחק חוץ באזרבייג'אן.

אלטשולר-שחם ישלם עבור העסקה כ-800 אלף דולר לשנתיים (כ-3.2 מיליון שקל). ההסכם עם בית ההשקעות נחתם לאחר ש-AIG, ששימשה כספונסרית המרכזית בקמפיין הקודם (מוקדמות יורו 2012), החליטה לא לחדש את ההסכם עם ההתאחדות לכדורגל, כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס".

ההסכם הקודם של ההתאחדות, עם AIG, היה בשווי כולל של 3 מיליון שקל, אך בסופו של דבר הכניס להתאחדות כ-1.85 מיליון שקל בלבד, עקב מדרגות תשלום שונות שכלל ההסכם.

אלטשולר-שחם מצטרפים לשטראוס, שמוקדם יותר השנה הודיעו על מתן ספונסר משני לנבחרת במהלך הקמפיין הקרוב. ההסכם של אלטשולר-שחם כולל פרסום גם ביורו לנבחרות צעירות שיתקיים בקיץ הבא בישראל.

גילעד אלטשולר, מנכ"ל משותף ובעלים של אלטשולר-שחם, אמר בעקבות חתימת ההסכם: "אנו שמחים לקחת חלק בתמיכה ובליווי של נבחרת הכדורגל של ישראל במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014, ושל הנבחרת הצעירה במסגרת אירוח אליפות אירופה עד גיל 21, שתתקיים בישראל בקיץ 2013. ערכי החברה מושתתים על הישגיות, מקצוענות ומצוינות ואנו רואים אחריות ליצירת בסיס לקידום ערכיות ופעילות מוסרית וספורטיבית במרחב הציבורי הישראלי".

כעת, המטרה העיקרית של ההתאחדות לכדורגל תהיה להאיץ את מכירת זכויות השידור של הנבחרת, אותם עדיין לא רכש אף ערוץ טלוויזיה. משחקי הקמפיין הקודם נרכשו על-ידי ערוץ 10, שקנה לשידור את עשרת המשחקים של מוקדמות יורו 2012 עבור סכום של 5.5 מיליון שקל, לא כולל עלויות הפקה.