אפל "מכה בברזל החם": דורשת לאסור את שיווק גלקסי S3

לאחר שהביסה בנוק-אאוט את סמסונג לפני שבוע, דורשת אפל מבית המשפט האמריקני לאסור את שיווק מכשירי הדגל של סמסונג -הגלקסי 3 וגלקסי נוט 10.1

רק לפני שבוע ניצחה אפל את סמסונג בנוק-אאוט בסיבוב הראשון של מלחמת הפטנטים, לאחר שבית המשפט בארה"ב קבע כי הענקית הדרום קוריאנית הפרה מספר פטנטים של אפל, וחייב לפצות אותה ביותר ממיליארד דולר. אולם, כעת מתברר כי אפל מנסה "להכות בברזל החם" ודורשת מבית המשפט בארה"ב לאסור על שיווקם של מכשירי הדגל החדשים של החברה.

בתביעה החדשה, אפל דורשת מבית המשפט בארה"ב לאסור על שיווקם של ה-Galaxy note 10.1, ה- Galaxy S III וה-Galaxy Note. זאת, לאחר שבכתב התביעה הקודם דרשה אפל לאסור על שיווקם של 21 ממוצרי סמסונג, אך לא הכלילה את מוצרי הדגל החדשים של החברה - המתחרים הישירים של האייפון והאייפד.

כאמור, בשבוע שעבר אפל הביסה את סמסונג בבית המשפט, לאחר שחבר המושבעים קבע כי סמסונג הפרה מספר פטנטים שלה, ולכן חייב אותה לשלם יותר ממיליארד דולר.

בעקבות הפסיקה, מומחים העריכו כי בית המשפט עשוי לאסור על שיווקם של כ-8 מוצרים שסמסונג משווקת בארה"ב, אך כעת, אפל דורשת לאסור על שיווקם של המכשירים הנמכרים ביותר של החברה.

בתוך כך, סמסונג יכולה להתנחם בעובדה שלפחות ביפן היא רשמה ניצחון על אפל. בית משפט ביפן קבע אמש כי סמסונג לא הפרה פטנטים של אפל ואף קבע כי אפל צריכה לשלם את כל הוצאות המשפט.