החליק בתחנת תדלוק של סונול - ויפוצה ב-317 אלף שקל

המקרה אירע ב-2010, כשהאיש הגיע עם רכבו לתחנת סונול באזור צומת גולני; הוא יצא מהרכב לצורך תדלוק, החליק על שלולית שמן וקרע את הגיד בכתף

גבר בן 48, שהחליק על שלולית שמן בתחנת דלק של סונול ונחבל, יפוצה על-ידי החברה ב-317 אלף שקל - כך הוסכם במסגרת הסדר פשרה בין עורכת דינו של התובע, ענת קאופמן, לבין סונול, הסכם שקיבל תוקף של פסק דין.

המקרה אירע ב-2010, כאשר האיש הגיע עם רכבו לתחנת סונול שבאזור צומת גולני. כאשר יצא מהרכב לצורך תדלוק, הוא החליק על שלולית שמן ונפגע, בעיקר בכתף ימין.

לאחר שהכאבים לא פסקו, הוא פנה למחרת למיון בבית-החולים פוריה ושוחרר עם המלצות להמשך מעקב, פיזיותרפיה, טיפול תרופתי וחופשת מחלה בת 5 ימים. משלא פסקו כאביו, הוא המשיך לפנות לקופת-חולים על מנת לקבל טיפול רפואי.

בבדיקות נוספות נמצא כי הוא סובל מהגבלות תנועה בכל המישורים, ורופא תעסוקתי המליץ לו להימנע מעבודה שכרוכה בהפעלה מאומצת של כתף ימין והרמת משאות כבדים. בבדיקת הדמיה נוספת נמצא קרע בעובי מלא של הגיד.

בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בנתניה תבע הגבר פיצוי בסך 360 אלף. בהסכם הפשרה בין הצדדים, כאמור, נקבע כי יפוצה ב-317 אלף שקל.