תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

חברת GENIE השיקה ענן לשירות 50,000 משתמשים

מנכ"ל Genie גיא הוכמן: "השקענו בחווה כ-5 מיליון שקלים, ובמהלך שנת 2013 נשיק חווה נוספת, באתר בחו"ל, בהשקעה של חצי מיליון דולר"

חברת שרותי המחשוב העסקי GENIE, המתמחה במיקור חוץ של שירותי IT לחברות Mid Market, הקימה בישראל חוות ענן חדשה שתשמש מאגר משאבים משותף (Co-Tenancy) ללקוחותיה ולאספקת שירותי פטפורמה (PaaS) על פי דרישה.

החווה החדשה מבוססת על ארכיטקטורה המבטיחה שרידות והמשכיות עסקית הודות ליתירות (Redundancy) של תשתיות האנרגיה והתקשורת, מיקום פיזי באחד האתרים המאובטחים ביותר בישראל בעל תקני אחסון בינלאומיים, ניטור וניהול רצופים בזמן אמת 24X365.

בנוסף זוכים לקוחות החברה לניהול מקצועי של מסדי הנתונים שלהם (DBA) באמצעות קונסולת EZManage, הפתרון המוביל בישראל לאופטימיזציה של ביצועי תוכנות ארגוניות. "חוות השרתים החדשה תעניק ללקוחותינו אפשרות להפעלת העסק באופן מלא ללא צורך באחזקת מרכז מחשבים פנימי, כאשר כל מערך ה-IT פועל בסביבת ענן פרטי, מנוהל ומאובטח בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה", אומר גיא הוכמן, מנכ"ל GENIE.

"היתרונות של מחשוב ענן ידועים - גמישות וזריזות עסקית, המשכיות ושרידות תפעולית, היכולת לצרוך משאבים במינון מדויק ללא השקעה הונית, וכדומה. על פי חישובים שעשינו בשיתוף לקוחות חלוצים, חוות הענן תחסוך עד 40% מהוצאות האחזקה של שרתים בארגון."

כ-5 מיליון שקלים הושקעו בהקמת החווה החדשה, שהיא מהמתקדמות בסוגה בעולם וביכולתה לספק שירותי IT מתקדמים מבוססי ענן למאות לקוחות החברה בארץ ובעולם. "זה צעד ראשון בטרנספורמציה המהותית שעוברת על שוק מיקור החוץ בישראל," אומר גיא הוכמן. "ההגירה ממרכזי מחשבים פנימיים, הממוקמים באתרי הלקוחות ונתפרים לפי מידה בעלויות גבוהות, לשירות מנוהל מרחוק בענן פרטי, שמחוייב לפי צריכה".

"לא רק שהלקוח פטור מהשקעות הוניות וביכולתו להקדיש את כול משאבי הארגון לקידום עסקיו, הוא גם נהנה מהיתרונות לגודל של הענן, שמאפשר ניצול משאבים טוב יותר - למעשה, כך יכול ארגון בגודל בינוני לסגור את הפערים הטכנולוגיים מול מתחרים גדולים יותר. כמובן, שמימוש הפוטנציאל התיאורטי דורש דרגת התמחות ב-IT שאינה אופיינית למגזר ה-SMB, אך זו בדיוק המשימה של Genie. כחברת מיקור חוץ אנו מספקים כבר היום שירותים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר למאות חברות תעשייתיות, פיננסיות, ושירותים אחרים. במהלך שנת 2013, GENIE תקים חווה נוספת באתר בחו"ל בהשקעה של כחצי מיליון דולר, שמטרתה הענקת שרותים ללקוחותינו בחו"ל, בעיקר סניפים של חברות ישראליות הנמנות על לקוחותינו ופועלות גם מחוץ גבולות המדינה, כמו גם מתן גיבוי נוסף לחווה הפועלת בארץ".

החווה החדשה צפויה להחליף בהדרגה את חוות השרתים הנוכחית של החברה ולשרת 50,000 משתמשים. השרותים שינתנו ללקוחות כוללים בין היתר אירוח מערכות ERP, ניהול מסדי נתונים (SQL), ניהול שרתי Exchange ומערכות לניהול תכנים, שליחה וקבלת פקסים בענן, אבטחת מידע ומניעת חדירות עויינות, פתרונות אנטי וירוס ואנטי ספאם, גיבוי ענן ופתרונות DRP.

"Genie עוסקת מזה 15 שנה בתחום שירותי ניהול רשתות ואבטחת מידע לעסקים בפריסה ארצית", אומר גיא הוכמן. "גייסנו צוות מקצוענים המונה 100 מומחים לאספקת פתרונות מחשוב וורטיקליים, המותאמים למגזרים ספציפיים וללקוחות הזקוקים לפתרונות ייחודיים. לקוחות אלה סומכים עלינו שנדע לנצל את ההתפתחויות העדכניות בטכנולוגיה ונביא להם את היתרונות התחרותיים של IT מתקדם. ב-2012 היתרונות האלה נובעים בעיקר מיישום שתי גישות מהפכניות לתשתית המידע: מחשוב ענן וניידות. החווה שהשקנו לאחרונה מאפשרת לנו לענות טוב יותר לשני האתגרים. הענן מוריד עלויות ומשפר את הזריזות העסקית, והניידות מבטיחה ניצול טוב יותר של זמן העובדים והמנהלים."