מיכאל גולן יורה: "אנחנו פה בשביל לשבור את השוק"

מנכ"ל ומייסד גולן טלקום בראיון לגל"צ: "אנחנו כאן כדי להישאר הרבה מאוד שנים בשביל לעבוד לטובת הצרכן הישראלי" ■ "אין ספק שיש מקום ל-5 שחקנים בארץ"

מנכ"ל ומייסד גולן טלקום, מיכאל גולן, התראיין הבוקר (ב') לגלי צה"ל בנוגע ל"פצצה" שהטיל אתמול (א'), כשהכריז על מבצע ל-6 חודשים של חבילת סלולר ללא הגבלה במחיר של 49 שקל לחודש עבור לקוחות חדשים.

"אנחנו פה בשביל לשבור את השוק. כן, בשביל לעבוד לטובת הצרכן הישראלי. אנחנו ממש לא במצוקה. יש לנו כ-700 אנטנות בתהליך בנייה. אנחנו נהיה חברה רווחית", אומר גולן.

- אפשר להרוויח ב-49 שקל לחודש?

"לפני המהפכה הסלורית שהתחלנו, המסר של חברות הסלולר הוותיקות היה שאין מקום לחברה חדשה. עכשיו הם מדברים אחרת. 49 שקל זה מבצע. היום יותר מ-80% עדיין לא נהנים מהמהפיה. אנחנו אומרים להם שזה עובד, זה איכותי, וזה זול".

- עוד לא הצלחתם לגייס הרבה מנויים. האם אתם מתכוונים למכור את החברה בקרוב?

"לא. אנחנו כאן לטווח ארוך. הצטרפו כ-150 אלף לקוחות, וזה הישג מאוד גדול. הוט מובייל זו לא חברה חדשה, ולכן לא צריך להשוות אותנו אליה.

"אנחנו חייבים לפי הרגולציה לפעול בצורה מסוימת. אנחנו חייבים לבנות, ויש כבר 700 אנטנות בתהליך, אנחנו בונים את התשתיות מההתחלה. אין לנו ברירה".

- אולי אין כאן מקום ל-5 מפעילים?

"אין לי ספק שיש מקום ל-5 שחקנים בישראל. צריך כאן פחות אנטנות לעומת אנגליה או צרפת. התחרות בסוף היא טובה לצרכן ולמשק הישראלי. אני מקווה שהדוגמה של שוק הסלולר תעבור למגזרים אחרים".

"אנחנו כאן כדי להישאר להרבה שנים. אנחנו בונים את החברה וממשיכים לגדול. יש מסרים שקריים של המתחרים שלנו", אמר גולן.