נוחי דנקנר העמיד 8 מיליון שקל ערבות - ויטוס לארגנטינה

בצל החקירה המתנהלת נגדו ברשות ניירות ערך, איש העסקים נוחי דנקנר קיבל אישור מיוחד לטוס לארגנטינה על מנת לגייס השקעות עבור IDB

נוחי דנקנר, שנחקר ברשות ניירות ערך בחשד להרצת מניות, קיבל אישור מיוחד לצאת מישראל, אך במקרה שברשות ניירות ערך יקראו לו לשוב, הוא ייאלץ לחזור תוך 24 שעות. יציאתו של דנקנר נועדה לגייס השקעות נוספות עבור קונצרן IDB שבשליטתו.

לצורך הנסיעה הפקיד הטייקון הישראלי ערבות נוספת בגובה 3 מיליון שקל. הוא צפוי להיפגש בארגנטינה עם המשקיע אדוארדו אלשטיין, וינסה לשכנע אותו להשקיע עוד 75 מיליון דולר נוספים בחברה.

כזכור, נגד דנקנר, בעל השליטה ב-IDB, הוטלו מספר תנאים מגבילים לאחר החקירה ברשות ניירות ערך, בהם צו עיכוב יציאה מן הארץ, הפקדת דרכונו, איסור יצירת קשר עם מי מהמעורבים בפרשה הנחקרת וערבות בנקאית בסך 5 מיליון שקל. לאחר אישור הבקשה המיוחדת של דנקנר גובה הערבות זינק למעשה לכ-8 מיליון שקל.

ימים ספורים לאחר פרסום דבר החקירה, דחה דנקנר בשיחה עם חדשות 2 את האשמות שעלו נגדו. "אני מציע לא להתרשם ממה שנכתב", הדגיש איש העסקים. "אני קורא את הדברים בתקשורת, זו פעם ראשונה שאני נתקל בסיטואציה כזו ומציע לא להתרשם ממה שנכתב, שלמידע רב ממנו אין קשר למציאות".