חברת מוביקסל פיטרה כ-10 עובדים נוספים

מוביקסל, מחברות הסטארט-אפ הוותיקות בישראל, שמספקת פתרונות לתחום התקשורת הסלולרית, ביצעה במשך 3 השנים האחרונות מספר סבבי פיטורים

חברת מוביקסל פיטרה כ-10 עובדים - כך נודע ל"לגלובס". מוביקסל, אחת מחברות הסטארט-אפ הוותיקות בישראל, שמספקת פתרונות לתחום התקשורת הסלולרית, ביצעה במשך 3 השנים האחרונות מספר סבבי פיטורים, כאשר האחרון שבהם התבצע בימים האחרונים.

במסגרת הסבב הנוכחי, פיטרה החברה מספר עובדים, רובם בכירים, ואחריו מסתכמת מצבת כוח-האדם של החברה על כ-180 עובדים. זאת, לעומת כ-250 עובדים שהיו בחברה ב-2010, לאחר רכישת 724 ‏Solutions‏.

מוביקסל, הוקמה בשנת 2000 על-ידי יהודה אלמליח ואמיר אהרוני, ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל, והוחלף לפני כחודש על-ידי קלוד גז. המיקוד של החברה, שהוקמה עם דגש על תחום המולטימדיה לסלולאר, עבר בשנתיים האחרונות לשיפור הביצועים של ספקיות שירותי התקשורת ברשתות הסלולריות, מה שנדרש בעיקר עם הביקושים הגדלים לתוכן מבוסס ווידיאו על-ידי המשתמשים. בחברה מוכרים בעשרות מיליוני דולרים והיא רווחית.

גז טוען כי בחברה התבצע "מיקוד מחודש" בתחום המכירות וכי הוא "לא רואה כרגע עוד פיטורים באופק. בחברה מכוונים ליציבות בפעילות אבל גם במערך כוח-האדם, כי החברה סבלה מאוד בגלי הפיטורים בעבר, ואנחנו מעוניינים בשקט תעשייתי".