על בד וקמהדע זכו בתואר יצואן מצטיין מטעם נשיא המדינה

על בד קיבלה פרס הצטיינות על צמיחה חדה במכירותיה ליצוא, בקטגוריית "יצואן גדול", וקמהדע קיבלה את הפרס על צמיחה חדה במכירותיה ליצוא

החברות על בד, המייצרת ומשווקת מגבונים לחים, מוצרי היגיינה נשית ומוצרי ספיגה, וקמהדע זכו היום (ב') בתואר "יצואן מצטיין" לשנת 2011 מטעם מינהל סחר חוץ במשרד התעשייה, המסחר והתעסוקה (התמ"ת).

על בד קיבלה פרס הצטיינות על צמיחה חדה במכירותיה ליצוא, בקטגוריית "יצואן גדול", כחלק מהצלחת אסטרטגיית החברה בהרחבת הפעילות ובפתיחת קווי ייצור נוספים ליצוא כמענה לביקוש הגובר. קמהדע קיבלה את הפרס על צמיחה חדה במכירותיה ליצוא.

התעודות ופרסי ההצטיינות הוענקו לבכירי שתי החברות על ידי נשיא המדינה שמעון פרס וחברי נשיאות ועדת הפרס, בטקס שנערך היום בבית הנשיא בירושלים.

מנכ"ל על בד, בועז רוזמן, אמר היום כי "זכייתנו בתואר 'יצואן מצטיין' משקפת את הצלחתה העסקית של החברה ואת ההכרה ביישום המוצלח של אסטרטגיית היצוא בחברה והמשך ביסוס מעמדה התחרותי המוביל של החברה. למוצרי על בד יתרונות יחסיים ברורים בשוק העולמי והחברה נמצאת בתנופת פיתוח והרחבת הפעילות בחו"ל, שבאה לידי ביטוי בפתיחת אתרי ייצור חדשים וקווי ייצור נוספים. לרשות על בד מערך ייצור מתקדם ומשימתנו הגדולה היא להביא מערך זה לתפוקה מקסימלית כמענה לביקוש הגובר למוצרינו".

מנכ"ל קמהדע, דוד צור, ציין כי "אנחנו שמחים ומוקירים תודה על זכייתנו בתואר 'יצואן מצטיין' עדות להצלחה רבת השנים של החברה ועמידתה ביעדי הצמיחה בכל שווקי היצוא בהם אנו פועלים. זכייה זו היא תוצאה של עבודה מקצועית, מאומצת ומסורה של כל עובדי ומנהלי החברה ואני גאה בהון האנושי הקיים בקמהדע".