דיווח: "בשאר אסד מסתתר בספינת קרב רוסית"

היומון הסעודי "אל-ווטן" מדווח כי נשיא סוריה בשאר אסד כבר לא שוהה באופן קבוע בבירה דמשק ■ מקורות מודיעיניים ששוחחו עם העיתון סיפרו כי הנשיא הסורי מסתתר עם משפחתו ומקורביו על סיפון ספינת קרב רוסית בים התיכון - ומוטס במסוק מדי פעם לסוריה ■ לדיווח לא ניתן אישור רשמי

כבר לא שולט בבירה? נשיא סוריה בשאר אסד שוהה עם משפחתו ומקורביו על סיפונה של ספינת קרב רוסית העוגנת בים התיכון, ונעזר במסוק על מנת להגיע לדמשק - כך מדווח הבוקר היומון הסעודי "אל-ווטן". לדיווח אין כל אישור רשמי מגורם אחר.

על-פי הדיווח, אסד שוהה על אחת מספינות הקרב ששלח הקרמלין, שעוגנת בחודשים האחרונים בים התיכון. גורמי מודיעין ששוחחו עם העיתון סיפרו כי הנשיא הסורי נעזר במסוק, שמעביר אותו מדי יום ל"מקום לא ידוע" בתוך סוריה ומשם, באמצעות שיירת מכוניות, הוא מועבר לארמון הנשיאות תחת אבטחה כבדה.

לאחרונה פורסמו מספר דיווחים בכלי תקשורת ערביים, ממקורות שונים, על שגרת יומו של הנשיא הסורי. על-פי מרביתם, אסד שוהה בארמון, אך לא שומר על שגרת יום קבועה.

על-פי דיווחים אחרים, מקורבי הנשיא טועמים את המאכלים המוגשים לו בטרם הוא אוכל אותם. לאחרונה, אף דווח כי אנשי "משמרות המהפכה" של איראן נוטלים חלק באבטחת אסד.