תוכנת הניווט של טלמפ מגיעה לווינדוס פון 8

לקוחות שרכשו סמארטפוני ווינדוס פון 8, לא היו יכולים לנווט עד היום, עם אפליקציית GPS ראויה ■ טלמפ הישראלית השיקה אפליקציה בתשלום, בינתיים רק ללקוחות סלקום

אחד החסרונות הגדולים במכשירי הווינדוס פון 8 שיצאו בארץ, הוא היעדר אפליקציית ניווט ראויה. המצב הזה השתנה היום (ב'), כאשר חברת טלמפ הישראלית, שנרכשה על-ידי אינטל בספטמבר 2011 ב-120 מיליון דולר, הודיעה, שהיא הראשונה בארץ, שמשיקה אפליקציית ניווט לפלטפורמה של מיקרוסופט.

כרגע קיימים בישראל שני סמארטפוני ווינדוס פון: Ativ S של סמסונג, שרק הושק לפני כשבועיים וה-8X של HTC שיצא לפני כחודשיים. מלבד היעדר אפליקציות רבות, משתמשים שרכשו את המכשירים החדשים, הרגישו בחסרון של תוכנת Waze, שעדיין לא הושקת לפלטפורמה של מיקרוסופט.

אפליקציית הניווט של טלמפ ניתנת לשימוש כרגע רק ללקוחות סלקום, תחת השם "סלקום נוויגייטור", בעלות של 10 שקל לחודש. האפליקציה תושק בהמשך השבוע גם ללקוחות פלאפון תחת השם "נוויגייטור GPS פלוס" בעלות של 24 שקל לחודש.

אפליקציית הניוט של טלמפ מציעה עדכון על עומסי תנועה, מידע מבוסס מיקום כולכספומטים ותחנות דלק והפעלת חנייה סלולרית למנויי פנגו. הבעיה הגדולה של האפליקציה של טלמפ, שהיא לא נותנת פתרון למנויים הרבים של הוט מובייל, 012 סמייל, רמי לוי ו-יו פון.