רגע לפני הדרשה: גז מדמיע פוזר בכנס של אמנון יצחק

זו הייתה אמורה להיות עוד דרשה מבית היוצר של המחזיר בתשובה העומד בראש מפלגת "הכוח להשפיע" ■ בין קריאות הגנאי בלטו גם קולות שהטיחו ביצחק האשמות על רקע היריבות עם הרב עובדיה יוסף

דרשה של הרב אמנון יצחק, שאמורה הייתה להיערך אמש (ב') בבית-שמש במסגרת כינוס של מפלגתו, "הכוח להשפיע", הפכה למפגן של בלבול ובלאגן כשגז מדמיע פוזר ברחבי האולם. האירוע עורר מהומה גדולה, ומאות האנשים שהיו במקום מיהרו להימלט החוצה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

התקרית אירעה עוד לפני כניסתו של הרב יצחק לאולם, והוא חולץ מהמבנה על ידי אנשיו, יחד עם יתר הפעילים שהתכוונו לשמוע את דבריו על הבימה. אף אחד מהנוכחים באולם לא נפגע, והרב ביטל את דרשתו.

על פי עדי ראייה, חלק מהאנשים שעמדו סמוך לרב אמנון יצחק ניסו לדחוף אותו ואף לירוק לעברו. עדויות מצולמות מהאירוע מראות שחלק מהנוכחים באולם צעקו לעבר הרב קריאות בוז וגנאי ובהן - "פושע!" ו"זבל!", וחלקם גם הזכירו את שמו של הרב עובדיה, מנהיגה הרוחני של ש"ס, אחת המפלגות היריבות של "הכוח להשפיע".

כוחות משטרה וכונני איחוד הצלה הגיעו למקום והחלו בחקירת נסיבות המקרה, אך טרם נעצרו חשודים. עם זאת, על פי העדויות, קיים חשד שהאנשים שחיבלו באירוע של הרב אמנון יצחק נמנים עם תומכי מפלגת ש"ס שהביעו את מחאתם נגד הרב השנוי במחלוקת.