אישור נוסף לבריינסוויי: תוכל לשווק מכשיר החברה בקנדה

מכשיר ה-Deep-TMS של החברה אושר בתחילת החודש על ידי מנהל המזון והתרופות בארה"ב (FDA) לטיפול בחולי דיכאון, שטיפול תרופתי לא הביא לשיפור במצבם

לאחר קבלת אישור לשיווק בארה"ב, בריינסוויי מדווחת היום (ג') כי התקבל אישור מנהל הבריאות בקנדה (Health Canada) לטיפול במכשיר Deep-TMS של החברה בחולי דיכאון, שטיפול תרופתי לא הביא לשיפור במצבם באותה אפיזודה של המחלה.

קבלת אישור Health Canada לשימוש במכשיר החברה בקנדה לטיפול בחולי דיכאון, פותחת בפני החברה שוק משמעותי נוסף.

מכשיר ה-DEEP TMS משמש לטיפול רפואי לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקוד המח. המכשיר הרפואי (Deep TMS) מבוסס על סליל אלקטרומגנטי בעל מבנה מיוחד המחובר לספק זרם חשמלי המשתנה במהירות ויוצר שדה חשמלי באמצעותו ניתן להשפיע על אזורים שונים בעומק המוח על ידי גירוי או דיכוי עצבי בהתאם לתדר ההפעלה.

בריינסוויי עוסקת בפיתוח מכשיר רפואי לטיפול לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקוד המח. המכשיר מבוסס על סליל חשמלי בעל מבנה ייחודי המחובר לספק זרם חשמלי המשתנה במהירות ויוצר שדה מגנטי באמצעותו ניתן להשפיע על אזורים שונים בעומק המח על ידי גירוי או דיכוי עצבי בהתאם לתדר השדה המגנטי.

מכשיר ה-Deep-TMS של החברה אושר בתחילת החודש על ידי מנהל המזון והתרופות בארה"ב (FDA) לטיפול בחולי דיכאון, שטיפול תרופתי לא הביא לשיפור במצבם באותה אפיזודה של המחלה.